Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Måste barn bli stora så fort? Lillan har sedan bara några veckor tillbaka beklagat sig över att hon inte har någon kompis hemma hos sig...
Svar
2
· Visningar
876
Senast: mian1
·
Småbarn Om man misstänker urinvägsinfektion pga ont i magen i flera dagar i nedre delen av magen aning temp höjning (ej kollat idag dock) och...
Svar
3
· Visningar
936
Senast: Madick
·
L
Småbarn Blev indragen på dagisets kontor idag för föreståndaren behövde prata privat med mig. Jag förstod direkt vad det handlade om, ett...
2
Svar
25
· Visningar
2 928
Senast: Limen
·
Småbarn Nu när det varit så varmt har vi låtit sonen gå utan blöja. Han är naken på underkroppen och går till pottan med jämna mellanrum. Han...
Svar
16
· Visningar
3 085
Senast: Scorpan
·
Småbarn När de ska lära sig att gå? Min pappas sambo säger att benen förstörs annars. Att de får fel på vadmusklerna osv och att de ska ha...
2
Svar
38
· Visningar
3 636
Senast: doglover
·
Småbarn Gick idag förbi en ung mamma med en storgråtande son som hon ryckte upprepade gånger i och röt TYST åt :( Jag sa lugnt åt henne att "...
12 13 14
Svar
277
· Visningar
18 299
Senast: ShrimpMama
·
Småbarn Har en son som runt påsken var minst sagt lite härjig. Bla drog han tjejerna i håret och tog "stryptag" enligt dagispersonalen,vilket...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
8 731
Senast: Zaria
·
Småbarn Om ungefär en kvart eller nåt ska jag ta upp sonen och kl 1300 ska vi på besök hos den privata förskolan som jag satte upp honom på...
Svar
19
· Visningar
1 711
Senast: Crianza
·
Småbarn Hej på er! Jag har ju skrivit lite grand tidigare om min son Filip och hans sömnstörning. Vi fick ju Theralen utskrivet av...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 793
Senast: Trygg
·
Småbarn I dag visade mellanbarnet att han är en riktig tuffing när det gäller! Jag och min mamma lämnade barnen hemma hos mig med min syster och...
Svar
10
· Visningar
5 164
Senast: mimmipigg
·
K
Småbarn Hej! Har varit lite svårt att få dagisplats till vår dotter. Nu har vi blivit erbjudna en plats på ett dagis med en kristen profil...
Svar
14
· Visningar
1 827
V
Småbarn idag när jag var och hämtade min 3 åring från farmor så satt min svärmor och min dotter och plockade leksaker i lekrummet, som låg...
Svar
16
· Visningar
1 953
Senast: hoppsann
·
Småbarn Vi ska ha 1års kalas med föräldragruppen nu till helgen och jag behöver er hjälp med present tips! Vi ska köpa en present som ska passa...
Svar
1
· Visningar
2 283
Senast: Fibusen
·
S
Småbarn En kompis till mig påppekar om o om igen att det är skadligt för mina barn att köra med AC på i bilen... hon säger att det är farligt...
2
Svar
21
· Visningar
10 545
Senast: Leola
·
Småbarn NU har det gått så långt att vi inte orkar länge. Vi måste få sova! Ett alternativ är då sömnmedel en kort period för att vi ska få...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
14 091
Småbarn Vilken solkräm anv du på ditt barn? Nu när det skrivs så mycket i tidningra om miljögifter och kemikalier i många solkrämer! Om det inte...
2
Svar
22
· Visningar
4 000
Senast: Lippy
·
S
Småbarn Hur kan man låta barn gå på ett dagis där det inte finns några personal utan bara vikarier, som inte har koll på vad barnen gör, låter...
Svar
5
· Visningar
2 225
Senast: TinyWiny
·
Småbarn Har en tjej som ska fylla sex i år, hon har fått upp en ny tand i underkäken men mjölktanden den sitter kvar där än. Någon dom har...
Svar
7
· Visningar
1 344
Småbarn Dotterns förskola vill att föräldrar lämnar och hämtar i hallen (dvs inte går in). Är det ett vanligt önskemål och hur ser ni på det...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
10 986
Senast: Brandgul
·
S
Småbarn Varför låter man ett litet barn svara i telefonen och låter denna grugla på i evigheter när man inte vet vem som ringer/känner igen det...
Svar
15
· Visningar
1 490
Senast: YlvaG
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp