Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Jag behöver köpa en ny syskonvagn snart. För tillfället har vi en Phil & Ted och jag älskar den! Men tyvärr så får understa sätet...
Svar
16
· Visningar
2 816
Senast: Minnie
·
Övr. Barn Efter en lång jobbig vinter och en ännu värre vår har jag insett att jag behöver hjälp. Jag är ensamstående med en 5-årig son. Jag...
Svar
5
· Visningar
2 050
Senast: Ela
·
N
Övr. Barn Jag vänder mig nu först och främst till alla som bor på egen gård och som har egna hästar och sköter dessa hästarna helt själva men jag...
2
Svar
25
· Visningar
2 686
Senast: ako
·
Övr. Barn Vi var och kikade lite på en teutonia mistral idag, vi gillade den utseendemässigt och den kändes stabil. ett stort plus var att den...
Svar
6
· Visningar
1 758
Senast: wtf
·
Övr. Barn Vid 11.30 idag ringde skolan och berättade att min son (som går i fyran) fått en glasbit i handen. Han hade tappat ett glas som gick...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 277
Senast: Petruska
·
Övr. Barn Om man har ett barn som är familjehemsplacerad hos en, och man känner att man klarar inte av det. Vad ska man ta sig till då? Jag vet...
Svar
5
· Visningar
1 699
Senast: Coop
·
Övr. Barn köpte begagnade grindar från babydan idag, två modeller o det fanns bara instruktionsbok till ena... vill vara säkr på att vi monterar...
Svar
1
· Visningar
699
Senast: voltis
·
Övr. Barn När amningen funkar som den ska, hur känns det då? Är det normalt att ha så ömma bröstvårtor att det blir nästan ett projekt att torka...
2
Svar
39
· Visningar
10 039
Senast: vindvissla
·
Övr. Barn Sedan Tim fick en ny magnettavla förra helgen så har det ploppat ut ord ur honom. Han skriver allt möjligt. En dag skrev han djurmat...
2
Svar
23
· Visningar
2 613
Senast: cirkus
·
Övr. Barn Behöver era tankar. Jag sambo + vår två åriga dotter är bjudna på bröllop med middag nu på lördag. I går så ringer de från dagis...
Svar
14
· Visningar
1 869
Senast: Mitten
·
Övr. Barn Min son som är 10 år vill vara med på en sajt som heter Habbo och har en åldersgräns på 12 år. Flera av hans klasskompisar är med där...
Svar
8
· Visningar
2 182
Senast: noble art
·
Övr. Barn Ni som har mer än ett barn, älskar ni alla på samma sätt eller känns det olika?
2
Svar
38
· Visningar
3 419
Senast: Gnist
·
Övr. Barn ehm det känns som att det kan bli lite trassel med att få in en barnvagn i våran bil :p vi har en VW passat (kombi) och bilen i sig...
2 3
Svar
53
· Visningar
8 837
Senast: ako
·
Övr. Barn Jag letar efter lite finare babykläder, gärna könsneutrala, ekologiska osv. Kommer inte längre än till Polarn&Pyret. Vilka märken ska...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 196
Senast: mandalaki
·
Övr. Barn Jag har framgångsrikt loggat in som förälder och kan nu tillsammans med mitt barn läsa de omdömen h*n fått av undervisande personal...
Svar
2
· Visningar
987
Senast: Sonic76
·
Övr. Barn Idag har vi varit runt och tittat, känt och klämt samt lyssnat på olika försäljare ang bilbarnstolar och det finns ju för och nackdelar...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 455
Senast: Brandgul
·
Övr. Barn Hur vanligt är det med smärtor vid ägglossning? Jag testar med ägglossningstester och typ dagen innan de ger utslag så känner jag en...
Svar
6
· Visningar
4 377
Senast: Teilani
·
M
Övr. Barn Det här med underhåll för barn till boföräldern, hur fungerar det egentligen? Situationen är som sådan att min man skall börja betala...
Svar
18
· Visningar
2 179
Senast: athena
·
Övr. Barn Vad har ni för erfarenhet av sånna? Trä eller metall? Vad ska man tänka på eller leta efter? :laugh:
Svar
11
· Visningar
7 144
Senast: MittNyaJag
·
Svar
16
· Visningar
1 760
Senast: Gandalf
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp