Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

A
Småbarn Vad leker en 3-4 årig pojke med nu för tiden?
Svar
4
· Visningar
887
Senast: Asterix
·
Småbarn Jag vet inte om jag är löjlig & överbeskyddande, men hur gör man egentligen när barnen ska börja leka hemma hos varandra? Min dotter...
Svar
15
· Visningar
3 446
Senast: ika77
·
Småbarn Förra sommaren var det så lätt. Han var bara en liten knodd som stannade kvar i skuggan om jag placerade honom där. På med solskydd +...
2
Svar
29
· Visningar
2 413
Senast: taccotad
·
N
Småbarn Min dotter som är 5 år och 6 månader har tappat sin första tand. Eller ja tappat och tappat. Den har varit löst sen i tisdags. Så nu...
Svar
3
· Visningar
1 394
Senast: Enya
·
V
Småbarn Hoppas den här tråden hamnar rätt.... Vart kan jag hitta små barnridbyxor??? Det måste väl finnas i storlek 4 år - 104 cm??? Alla...
Svar
7
· Visningar
4 907
Senast: Dorinda
·
Småbarn vilken är den bästa extra sulkyn att ha? exempelvis om man ska åka någonstans och inte vill ha en klumpig vagn? t.ex om man reser...
2
Svar
26
· Visningar
2 920
Senast: Krazzzy
·
Småbarn Är det någon här som har sökt det eller tänker söka? Var vänder man sig? Kommunen eller FK? Det ska införas i min kommun 1 juli. :)
Svar
9
· Visningar
1 051
Senast: chrysler
·
Småbarn Kan jag ta ut två veckors semester och få pengar för det trots att jag är hemma och föräldraledig? Låter kanske som en knasig fråga...
Svar
4
· Visningar
1 021
Senast: Brandgul
·
W
Småbarn Vi blev tvugna att avliva en av våra hästar efter 22 år tillsammans pga kolik. Hästarna bor på gården med min systers familj, hon har...
Svar
9
· Visningar
2 911
Senast: chrysler
·
Småbarn Jag är så glad över att Elis nu börjat gå på pottan. Vi har försökt massor, kissa har fungerat sedan förra sommaren, men det har aldrig...
Svar
12
· Visningar
1 200
Senast: havreflinga
·
Småbarn Både jag och maken är sjuka, även om maken börjar kvickna till. Influensa! Jag har dessutom luftrörsinflammation. Har haft 39-graders...
Svar
5
· Visningar
1 087
Småbarn Dottern kikar just på Fem myror är fler än fyra elefanter, och det programmet tycker jag är himla bra. Både för att det lär ut siffror...
Svar
7
· Visningar
933
Senast: oz_joj
·
Småbarn Sitter med förskoleansökan och skall fylla i förälderns arbetstid+restid för att få fram omsorgstiden. Men finns det någon maxtid/vecka...
Svar
7
· Visningar
5 434
Senast: Carolus
·
Småbarn Jag har varit ute i krig en sväng :angel: Det är så här, att en person som är dömd för sexuellt utnyttjande och våldtäkt på barn har...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 234
Småbarn Vad sa era barn som första ord? När hände det? När började de prata mer än ett ord åt gången? Ja, jag inser att det är ett tag kvar för...
Svar
5
· Visningar
1 021
Senast: squirlett
·
Småbarn Funderade på om Filip, 17 månader, gjorde det idag på middagsluren... Han hade sovit kanske 40 minuter, sedan gick han till...
Svar
3
· Visningar
1 117
Senast: JumpForMyLove
·
C
  • Låst
Småbarn Vi hade tänkt köpa en till barnen, men idag fick vi ångra det beslutet! Min son var hos en av sina kompisar och hoppade på en...
9 10 11
Svar
202
· Visningar
52 330
Senast: Snurrfian
·
M
Småbarn Har en 3½åring, en pojke, som är så fruktansvärt impulsiv. När vi äter kan han rätt som det är slänga gaffeln i huvudet på den som...
Svar
5
· Visningar
1 487
Senast: BeastieBabe
·
Småbarn Jag är lite fundersam om min son, nybliven 3-åring. Funderar mer och mer i banorna att det kanske är något han äter som han inte...
2
Svar
24
· Visningar
5 569
Senast: Bebben
·
Småbarn Ja nu har min nyss fyllda 4-årige son lite problem att gå på toa då han behöver bajsa. Han har lätt bli förstoppad och tar Lactulos...
Svar
15
· Visningar
1 712
Senast: Mynta2
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp