Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

M
Övr. Barn Det här med underhåll för barn till boföräldern, hur fungerar det egentligen? Situationen är som sådan att min man skall börja betala...
Svar
18
· Visningar
2 180
Senast: athena
·
Övr. Barn Vad har ni för erfarenhet av sånna? Trä eller metall? Vad ska man tänka på eller leta efter? :laugh:
Svar
11
· Visningar
7 147
Senast: MittNyaJag
·
Svar
16
· Visningar
1 763
Senast: Gandalf
·
Övr. Barn Min sexåring har blivit skrämd på förskolan av någon som är rädd för insekter. Pappa är biolog, och har varit mycket med dem i skogen...
Svar
5
· Visningar
2 157
Senast: Pallas
·
Övr. Barn Dokumentär på kanal 2 klockan 18 om risken med att vara curlingförälder:)
Svar
7
· Visningar
1 249
Senast: Stollan
·
Övr. Barn Den är indragen från den svenska marknaden på grund av att den misstänks ha förvärrat uttorkningen hos flera barn. Livsmedelsverket...
Svar
4
· Visningar
4 997
Senast: Mammas
·
Övr. Barn Nu har vi provat Bvc alla tips & råd mot Oscar's hårda mage - Katrinplommonpurè, russin torkade/färska plommon och diverse andra...
Svar
10
· Visningar
1 909
Senast: Pallas
·
  • Låst
Övr. Barn Jag och min sambo hade för några veckor sedan ett allvarligt snack om hela vårt förhållande och en sak som togs upp var även att min...
14 15 16
Svar
313
· Visningar
22 372
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Sonen ska ha matsäck i morgon till dagis. Han fick bestämma själv och det blev en banan och ett päron (ska bara vara nåt litet) men vad...
Svar
2
· Visningar
1 210
Senast: jerseyko
·
B
Övr. Barn någon som testat de i proxtec eller vad det nu heter? Är de bra i såfall? Har 25 % rabatt där så tänkte passa på till dottern. Funkar de...
Svar
2
· Visningar
766
Senast: Barvis
·
Övr. Barn Jag är ju hyfsat nyseparerad, snart fyra månader sedan vi(jag) bestämde oss, och två månader sedan jag flyttade. Det har varit väldigt...
Svar
1
· Visningar
1 555
Senast: Pia
·
Övr. Barn Hur förklarar man för en 4-åring och en 2-åring att pappan inte vill/kan träffa dom? Jag har alltid sagt att pappa hör av sig när han...
Svar
13
· Visningar
1 492
Senast: Meibla
·
Övr. Barn Jag är halvtids plastförälder till en kille på 12 år som bor hemma hos oss vartannan vecka.. Pojken har diagnostiserats med ADD men de...
Svar
11
· Visningar
2 695
Senast: Mitten
·
Övr. Barn Var upp hos en vännina igår som har sitt barn 15 timmar i veckan på dagis. Vi satt och pratade om detta, då barnet är väldigt trött och...
Svar
19
· Visningar
2 637
Senast: Snurrfian
·
S
Övr. Barn Nu kanske jag tjatar på en tråd som redan finns..... Snart är det tid att börja köpa in kläder och dylikt till den kommande plutten...
Svar
4
· Visningar
1 149
Senast: voltis
·
Övr. Barn *inte som i maffiafilmen dock* Hej! Min samob har fått den enormt stora äran att vara gudfar åt sin brors dotter. Dopet är snart...
Svar
3
· Visningar
6 550
Senast: leia
·
Övr. Barn Suck och förtvivlan. Sonen har alltid varit lite liten i maten. Han har dock petat i sig det han behöver, och det har inte varit något...
Svar
5
· Visningar
2 146
Senast: Pallas
·
Övr. Barn Jag har fått en sådan, begagnad. Efter mycket om och men lyckades jag fälla ihop den, så då köpte vi den i tron att den var hel och...
Svar
10
· Visningar
1 807
Senast: Hyacinth
·
Övr. Barn Jag & några barn mellan 6-11 år ska göra vid en lägerplats. Vi ska bygga ett primitivt vindskydd, lava ved, räfsa bort löv runt läger...
Svar
6
· Visningar
1 479
Senast: ande
·
Övr. Barn En vän berättade igår att hon bla använder cykelhjälm, svär mindre och kör mer lagligt. För att spara tid/brist på ork har hon...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 755
Senast: Brandgul
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp