Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Äntligen fick jag då svaret att allt är bra med grodis och mig och vågar därför hoppa av tråden nygravid och starta denna tråd för alla... 101 102 103
Svar
2 050
· Visningar
112 590
Övr. Barn Jag behöver köpa en ny syskonvagn snart. För tillfället har vi en Phil & Ted och jag älskar den! Men tyvärr så får understa sätet...
Svar
16
· Visningar
2 886
Senast: Minnie
·
Småbarn Har uppmärksammat ett stort myggbett ( trodde jag ) på dotterns ben (lår) men så idag när jag kom hem så kontrollerade jag bettet igen...
Svar
13
· Visningar
25 633
Senast: jerseyko
·
Småbarn Jag har bestämt mig för att nu helt sluta amma Ludvig. Han är 19 månader o har till nu fortfarande ammats 1-2 ggr per dygn. Med sorg i... 5 6 7
Svar
122
· Visningar
11 087
Senast: Thomasine
·
S
Gravid - 1år Blev akutsnittad den 13/5 och har väldigt mkt obehag i huden på magen, ca 1 dm ovanför snittet, runt naveln. kan nästn inte ha kläder...
Svar
18
· Visningar
7 642
Senast: sussip
·
Övr. Barn Efter en lång jobbig vinter och en ännu värre vår har jag insett att jag behöver hjälp. Jag är ensamstående med en 5-årig son. Jag...
Svar
5
· Visningar
2 080
Senast: Ela
·
Gravid - 1år Jag borde sälja av barnvagnen och har kollat av marknaden på blocket ett tag för att se vad som är ett vettigt pris. För ett par år sen...
Svar
6
· Visningar
1 144
Senast: mino
·
Småbarn Tips på vart jag kan hitta en röd barnsäng???
Svar
6
· Visningar
1 511
Senast: pixietail
·
Gravid - 1år Igår berättade vi baby-nyheten åt en bekant, som redan hade anat det, eftersom det var en kille (som jag inte ens känner, men som vet...
Svar
14
· Visningar
5 436
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Matilda äter mer än gärna burkmaten ch tycker det är riktigt gott! provade att ge av vår mat i förrgår..... :crazy: nja... ingen...
Svar
16
· Visningar
1 369
Senast: Calazirya
·
N
Övr. Barn Jag vänder mig nu först och främst till alla som bor på egen gård och som har egna hästar och sköter dessa hästarna helt själva men jag... 2
Svar
25
· Visningar
2 785
Senast: ako
·
Gravid - 1år I morgon ska jag inhandla babyvakt, men har hittat två med samma pris och ungefär samma kvaliteter så kan inte bestämma mig! Så fram med...
Svar
17
· Visningar
2 676
Senast: Miks
·
Småbarn Angående diskussion som kom upp i annan tråd:) Föräldralooperativ, hur tycker ni som har det att det funkar? JAg ser framför mig hur...
Svar
13
· Visningar
2 179
Senast: mino
·
Gravid - 1år Nu ser det ut som jag kommer föda mitt andra barn här i Österrike och inte i Sverige som vi först hade planerat. Det görs en del...
Svar
15
· Visningar
2 246
Övr. Barn Vi var och kikade lite på en teutonia mistral idag, vi gillade den utseendemässigt och den kändes stabil. ett stort plus var att den...
Svar
6
· Visningar
1 799
Senast: wtf
·
Övr. Barn Vid 11.30 idag ringde skolan och berättade att min son (som går i fyran) fått en glasbit i handen. Han hade tappat ett glas som gick... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 420
Senast: Petruska
·
Småbarn Mitt kusinbarn fyller 1 år och älskar att vara ute.Hon önskar sig uteleksaker,hjälp mig vad ska jag köpa till henne?:confused:
Svar
9
· Visningar
1 175
Senast: Gnarpis
·
Övr. Barn Om man har ett barn som är familjehemsplacerad hos en, och man känner att man klarar inte av det. Vad ska man ta sig till då? Jag vet...
Svar
5
· Visningar
1 722
Senast: Coop
·
Övr. Barn köpte begagnade grindar från babydan idag, två modeller o det fanns bara instruktionsbok till ena... vill vara säkr på att vi monterar...
Svar
1
· Visningar
725
Senast: voltis
·
Gravid - 1år Har dels skuttat runt här i smeten och letat färgglada leggings/tights och scannat av nätet helt utan framgång! Är man "utan mage"...
Svar
11
· Visningar
2 437
Senast: Swat
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka