Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

N
Gravid - 1år Nu har vi skickat in dagisansökan och hoppas på att vi kommer att få en plats samma månad som hon fyller 1 år, vilket är Augusti. Som...
Svar
6
· Visningar
1 473
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Om vi säger att jag söker havandeskapspenning och blir beviljad det, och sen när det är dax att gå hem på HP så känner jag att jag...
Svar
5
· Visningar
2 414
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Ni som har barn, eller är gravida - hur länge jobbade ni eller hur länge hade ni tänkt jobba? Vad fick er att sluta jobba tidigare än ni... 2
Svar
35
· Visningar
5 939
Senast: ako
·
Övr. Barn När amningen funkar som den ska, hur känns det då? Är det normalt att ha så ömma bröstvårtor att det blir nästan ett projekt att torka... 2
Svar
39
· Visningar
10 271
Senast: vindvissla
·
Småbarn På förskolan som vi nu har (pepparpeppar) lyckats skola in vår dotter på så finns inte staket runt hela området. Endast åt 2 1/2 håll...
Svar
11
· Visningar
4 295
Senast: LitenIsa
·
Småbarn Jag antar att det inte är hela världen, men det är en sak som stör mig. Vi var på 18-månaderskontroll med E igår. Allt gick finemang...
Svar
6
· Visningar
1 826
Övr. Barn Sedan Tim fick en ny magnettavla förra helgen så har det ploppat ut ord ur honom. Han skriver allt möjligt. En dag skrev han djurmat... 2
Svar
23
· Visningar
2 680
Senast: cirkus
·
Småbarn Nyss hemkommen från akuten med konstaterad bihåleinflammation:( Inte skönt kan jag bara informera! Men nu till frågan. Får vår son... 2 3
Svar
46
· Visningar
35 899
Senast: mino
·
Småbarn Vi har köpt en lekstuga! Jättefin, med måtten 240*160 plus nockhöjd 1,90. Röd med vita knutar och en liten veranda :love: Den kommer med...
Svar
4
· Visningar
2 968
Senast: Comfort
·
Småbarn Min 14-månaders son har de senaste dagarna varit oerhört trött. Från att ha sovit en - två gånger/dag har han de senaste dagarna i...
Svar
3
· Visningar
3 659
Senast: tinissen
·
Övr. Barn Behöver era tankar. Jag sambo + vår två åriga dotter är bjudna på bröllop med middag nu på lördag. I går så ringer de från dagis...
Svar
14
· Visningar
1 941
Senast: Mitten
·
Gravid - 1år Ja någon med erfarenheter? Jag skall ju skola in lillplutten i slutet av augusti och står i valet och kvalet mellan två olika...
Svar
15
· Visningar
3 128
Senast: Mitten
·
Småbarn Finns det någon anledning till varför vi inte skulle vaccinera våra flickor (3 och 1 år) mot vattkoppor? Ni som är skeptiska mot allt...
Svar
8
· Visningar
2 172
Senast: Lupino
·
Gravid - 1år Någon här som har några tips på butiker i stockholm city som säljer mammabyxor? Jag vill gärna prova och kunna köpa imorrn, därför går...
Svar
15
· Visningar
2 485
W
Småbarn Måste bara få skriva av mig, tårarna bara sprutar ut :cry: Hur kunde ja va så dum, är verkligen världens sämsta mamma och kommer...
Svar
9
· Visningar
2 357
Senast: Warmia
·
Gravid - 1år Imorse vaknade lillen 06. Vägrade att amma, så jag la tillbaka honom i sängen efter lite stök och sa att han skulle sova en stund till...
Svar
11
· Visningar
1 065
Senast: dee79
·
Småbarn Sonen på 2½ år ska in till vårdcentralen i morgon för att träffa en läkare angående hans mage. Den är extremt, otroligt lös och han...
Svar
6
· Visningar
4 968
Senast: doglover
·
Övr. Barn Min son som är 10 år vill vara med på en sajt som heter Habbo och har en åldersgräns på 12 år. Flera av hans klasskompisar är med där...
Svar
8
· Visningar
2 210
Senast: noble art
·
Gravid - 1år Hej Jag har läst och fått tips tidigare om att man kan ha messmör i ersättning/välling om de inte vill dricka. Är det bra för dem... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 640
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år jag insåg nyss att mitt barn är en människa som förstår saker och inte en sak man bara har och tar med sig..... det tog mig "bara" 6...
Svar
19
· Visningar
1 490
Senast: Comfort
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka