Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Ni som har mer än ett barn, älskar ni alla på samma sätt eller känns det olika? 2
Svar
38
· Visningar
3 530
Senast: Gnist
·
Gravid - 1år Matilda, nu 6 månader bits...... När hon blir trött eller hungrig, inte annars. Mig biter hon i näsan och käken och hennes pappa i...
Svar
15
· Visningar
1 534
Senast: MittNyaJag
·
Gravid - 1år Välkomna in när ni tröttnat på del 3 ;) Mars 8/3 - Svartfot - första barnet- födde 1/3 en flicka 9/3 - Arabis födde 8/3 - en pojke... 100 101 102
Svar
2 025
· Visningar
118 112
Senast: Emmah.S
·
Övr. Barn ehm det känns som att det kan bli lite trassel med att få in en barnvagn i våran bil :p vi har en VW passat (kombi) och bilen i sig... 2 3
Svar
53
· Visningar
9 205
Senast: ako
·
Gravid - 1år Jag hittade den här toppenbra videon, den hade jag velat se innan jag fick min första. Kanske hade den sparat oss ett par sprickor...
Svar
4
· Visningar
1 105
Senast: mumrikan
·
Övr. Barn Jag letar efter lite finare babykläder, gärna könsneutrala, ekologiska osv. Kommer inte längre än till Polarn&Pyret. Vilka märken ska... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 349
Senast: mandalaki
·
Gravid - 1år Vi är bjudna på bröllop i sommar. Min son kommer då att vara 1 år. Jag och sambon är överens att vi vill ha med honom och på inbjudan... 3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 575
Senast: Gnarpis
·
Övr. Barn Jag har framgångsrikt loggat in som förälder och kan nu tillsammans med mitt barn läsa de omdömen h*n fått av undervisande personal...
Svar
2
· Visningar
1 016
Senast: Sonic76
·
Småbarn Jag har en dotter på 1,5 månad och tanken slog mig att det är så fint med hand och fotavtryck från när dom är såhär små. Jag har sett...
Svar
4
· Visningar
5 084
Senast: Miks
·
Gravid - 1år Lika bra att fråga buke oraklet innan inköp av bärsele. Vi har en bärsjal (trikå) som är måttligt uppskattad. Och vi har en vagn som... 2 3
Svar
52
· Visningar
4 839
Senast: Hyacinth
·
F
Gravid - 1år Jag är gravid i v 5+6 och har sedan 3-4 dagar tillbaka haft jätteont på en punkt ett par cm snett nedåt vänster från svanskotan. Det... 2
Svar
22
· Visningar
12 027
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Idag har vi varit runt och tittat, känt och klämt samt lyssnat på olika försäljare ang bilbarnstolar och det finns ju för och nackdelar... 2 3
Svar
40
· Visningar
4 565
Senast: Brandgul
·
Övr. Barn Hur vanligt är det med smärtor vid ägglossning? Jag testar med ägglossningstester och typ dagen innan de ger utslag så känner jag en...
Svar
6
· Visningar
4 435
Senast: Teilani
·
M
Övr. Barn Det här med underhåll för barn till boföräldern, hur fungerar det egentligen? Situationen är som sådan att min man skall börja betala...
Svar
18
· Visningar
2 289
Senast: athena
·
N
Gravid - 1år hur lång tid tog det för er att bli gravid efter att ni slutat med prev-medel? 2
Svar
30
· Visningar
2 777
Senast: wtf
·
Övr. Barn Vad har ni för erfarenhet av sånna? Trä eller metall? Vad ska man tänka på eller leta efter? :laugh:
Svar
11
· Visningar
7 283
Senast: MittNyaJag
·
Småbarn Ja, imorgon skall vi till min pappa igen. Jag vet inte om ni minns tråden om hans golden retrievrar som är väldigt aggressiva mot barn...
Svar
14
· Visningar
2 095
Senast: Mitten
·
Svar
16
· Visningar
1 813
Senast: Gandalf
·
Övr. Barn Min sexåring har blivit skrämd på förskolan av någon som är rädd för insekter. Pappa är biolog, och har varit mycket med dem i skogen...
Svar
5
· Visningar
2 224
Senast: Pallas
·
Övr. Barn Dokumentär på kanal 2 klockan 18 om risken med att vara curlingförälder:)
Svar
7
· Visningar
1 286
Senast: Stollan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka