Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Den är indragen från den svenska marknaden på grund av att den misstänks ha förvärrat uttorkningen hos flera barn. Livsmedelsverket...
Svar
4
· Visningar
5 046
Senast: Mammas
·
Gravid - 1år Nu är Elina ändå 2 år, och min smärta i handleden (den vänstra) är inte ens lite bättre. Jag fick förklarat för mig att det var samma...
Svar
16
· Visningar
5 688
Senast: Mitten
·
Gravid - 1år Eftersom vi lånade en del kläder till sonen när han var nyfödd så behöver jag köpa lite nytt så vi klarar oss. (Så vi slipper tvätta var... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
14 957
Senast: Calazirya
·
S
Gravid - 1år Å jag skulle ljuga om jag sa att jag inte är det minsta nervös eller orolig... Men det kan bara gå bra nu! Eller? 2
Svar
23
· Visningar
2 936
Övr. Barn Nu har vi provat Bvc alla tips & råd mot Oscar's hårda mage - Katrinplommonpurè, russin torkade/färska plommon och diverse andra...
Svar
10
· Visningar
1 931
Senast: Pallas
·
Småbarn Vad fick de för säng efter spjälsängen? Fungerade det bra att byta?
Svar
13
· Visningar
6 531
Senast: doglover
·
Småbarn Letar lägenhet för fullt och har hittils bara letat pa bottenplan och med hiss. Men det verkar vara manga som vill ha dom lägenheterna...
Svar
17
· Visningar
2 440
Senast: turbofling
·
Gravid - 1år Fick en sådan jätte fin overall till min son när han var liten (Han är nu 1 år). Och jag sa till mig själv att jag minsann skulle ha den...
Svar
15
· Visningar
1 665
Senast: MaRomer
·
S
Gravid - 1år Finns det en tidsgräns på när man "får" börja köpa lite kläder? Vad känner NI är lagom att börja samla på sig lite saker...
Svar
9
· Visningar
1 264
Senast: wtf
·
Gravid - 1år Zzzzz Vill bara få sova! :crazy: Nu sen 3-4 dagar tillbaks har Sebastian börjat vakna på nätterna. Han har sovit mellan 12-15 timmar...
Svar
7
· Visningar
1 072
Senast: Nillizan
·
Gravid - 1år Nu är jag tillbaka igen. Min son är 5 månader nu på söndag och hans sovvanor är om möjligt sämre än någonsin. På natten vaknar han... 2
Svar
32
· Visningar
2 949
Senast: Soapbubble
·
Småbarn Flytten hem till Sverige närmar sig, och jag planerar nya lägenheten för fullt. Roligast är planera är barnrummet, även om Emilia nog...
Svar
12
· Visningar
7 416
Senast: turbofling
·
  • Låst
Övr. Barn Jag och min sambo hade för några veckor sedan ett allvarligt snack om hela vårt förhållande och en sak som togs upp var även att min... 14 15 16
Svar
313
· Visningar
22 711
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Sonen ska ha matsäck i morgon till dagis. Han fick bestämma själv och det blev en banan och ett päron (ska bara vara nåt litet) men vad...
Svar
2
· Visningar
1 276
Senast: jerseyko
·
B
Övr. Barn någon som testat de i proxtec eller vad det nu heter? Är de bra i såfall? Har 25 % rabatt där så tänkte passa på till dottern. Funkar de...
Svar
2
· Visningar
789
Senast: Barvis
·
Övr. Barn Jag är ju hyfsat nyseparerad, snart fyra månader sedan vi(jag) bestämde oss, och två månader sedan jag flyttade. Det har varit väldigt...
Svar
1
· Visningar
1 588
Senast: Pia
·
Övr. Barn Hur förklarar man för en 4-åring och en 2-åring att pappan inte vill/kan träffa dom? Jag har alltid sagt att pappa hör av sig när han...
Svar
13
· Visningar
1 528
Senast: Meibla
·
Gravid - 1år Ger de utslag i förväg? Eller bara på ÄL-dagen? Jag har köpt vanliga små stickor från T*stlagr*t. 2
Svar
39
· Visningar
2 760
Senast: Equilina
·
Övr. Barn Jag är halvtids plastförälder till en kille på 12 år som bor hemma hos oss vartannan vecka.. Pojken har diagnostiserats med ADD men de...
Svar
11
· Visningar
2 951
Senast: Mitten
·
  • Låst
Gravid - 1år Då den förra tråden fick över 2000 inlägg så tar jag mig friheten att starta en ny. (Har ej sett någon ny tråd) Här kommer... 99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
222 951
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka