Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Våra barn är födda och uppvuxna i Italien. Vi har alltid pratat svenska med dom. Dom har lärt sig italienska språket på dagis, tv och...
Svar
6
· Visningar
1 168
Senast: gulan
·
B
  • Låst
Övr. Barn jag testade positivt i tisdags, alltså jag är verkligen gravid. enligt uträkningar så är jag i vecka 6. jag har haft sådana jädra...
Svar
4
· Visningar
1 032
  • Låst
Övr. Barn Hej, Någon som vet något om klättring? Min dotter som är sju vill börja klättra. Vill ha lite tips på vad man ska tänka på, risker...
Svar
1
· Visningar
816
Senast: lingonben
·
  • Låst
Övr. Barn Efter lite för mycket närkontakt med 2 små sjuka barn har jag lärt mig att man ska hålla sig undan sjuka barn. Visste ni att små barn...
Svar
7
· Visningar
1 662
Senast: paradiset
·
I
  • Låst
Övr. Barn Vad ska man hitta på med 2 st grabbar på 10 år . Mina syster med barn kommer och hälsar på jag bor i stockholm har ni något förslag på...
Svar
8
· Visningar
951
Senast: knorris
·
  • Låst
Övr. Barn Ni som har barn och kanske ser på disneyfilmer kan ni hjäpla mig. Har en jobbar kompis som har skaffat katt och funderar på att döpa...
Svar
1
· Visningar
1 934
Senast: Sastra
·
A
  • Låst
Övr. Barn ...har någon här testat? Är det barnvänligt? Kände imorse ett våldsamt sug efter sol och bad och undrar om jag kan dra iväg själv med...
Svar
5
· Visningar
977
Senast: Ardnaxela
·
B
  • Låst
Övr. Barn Har bestämt mig för att försöka undanhålla föda med socker i för min minsta telning, nu 7 månader. Jag ger desserter utan socker samt...
Svar
8
· Visningar
1 193
Senast: Ardnaxela
·
  • Låst
Övr. Barn Är lite nyfiken på vad det är som avgör storleken på magen. är beräknad 25:e Juni och har ingen jättemage alls,bara en kula... Folk...
Svar
8
· Visningar
3 507
Senast: paradiset
·
H
  • Låst
Övr. Barn Börjar känna mig deppig. . . känns som jag bara vill gråta hela tiden ! Känner mej som en flodhäst som vandrar omkring i ett virrvarr...
Svar
17
· Visningar
1 537
Senast: Jamtland
·
  • Låst
Övr. Barn ...om livet går på någon underlig slags sparlåga. Ingenting går att planera, ingenting går att förutse, allt känns bara... stillastående...
Svar
5
· Visningar
1 415
Senast: Jamtland
·
S
  • Låst
Övr. Barn Vad brukar man köpa som doppresent??? Kusinbarnet (pojke) ska döpas till helgen och jag har ingen aning om vad jag ska köpa i present...
Svar
13
· Visningar
21 681
Senast: Zorina
·
A
  • Låst
Övr. Barn skriver under anonymt användarnamn eftersom jag inte vill att nån ska veta vem jag är. Jag är fortfarande tonåring och min mens har...
Svar
5
· Visningar
929
Senast: Zaria
·
  • Låst
Övr. Barn Trots att uppenbarligen inte alla uppskattar dem måste jag få säga att skolavslutningar är bland det bästa med att vara lärare. Inte för...
Svar
1
· Visningar
787
Senast: kamomillo
·
K
  • Låst
Övr. Barn Jag och sambon försöker få barn men har inte lyckats ännu. (lite mer än ett år) Min mens är brukar i normala fall komma på dag 28-30...
Svar
19
· Visningar
11 573
Senast: solbacka1
·
N
  • Låst
Övr. Barn Korkad fråga kanske, men vad ska en gudmor göra egentligen? Har förstått att man medverkar vid dopet men jag misstänker att man...
Svar
3
· Visningar
854
Senast: Kajo
·
  • Låst
Övr. Barn Nu behöver jag hjälp här. Ni som läst mina tidigare trådar om min dagmamma vet ungefär hur läget är. Jag är nu hemma på sommarlov med...
Svar
1
· Visningar
764
  • Låst
Övr. Barn Vet ej om tråden ligger fel. Jag ska köpa en B-ponny till mina barn har jag tänkt. Så de får en fair chans att vara med i stallet med...
2
Svar
21
· Visningar
2 299
Senast: Asa_S
·
7
  • Låst
Övr. Barn detta är säkert naturligt men jag längtar så otorligt efter en bebis. jag ska fylla 19 och känner mej för ung men...usch detta är så...
Svar
2
· Visningar
835
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Övr. Barn Vi snackar alltid om ditten och datten, numer när det är läggdags, sonen och jag. Favoritämnet just nu är vad vi tycker bäst om , och...
Svar
6
· Visningar
887
Senast: mimus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Åka långt tåg med katt
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp