Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Är lite fundersam...(jag ÄR sån) Min systers dotter är nu 1 år och 2 månader. Hon går sedan ca 2 månader och har också kommit på att...
Svar
5
· Visningar
1 700
Senast: Brandgul
·
M
Småbarn då både jag och sonen fick magvirus för ca 5v sen,det höll i sig i ca 5dagar,sen var vi friska i ca 4v,sen har vi vart på inskolning i...
Svar
10
· Visningar
6 858
Senast: milles mamma
·
Småbarn hur gör ni med era småttingar typ under 4 år under sommaren? Ett litet syskon ska landa någon gång i början/mitten av juli och jag...
2
Svar
22
· Visningar
3 552
Senast: mian1
·
E
Småbarn Min tjej är 4 år och har börjat fråga efter egen ponny. Hon är med mycket i stallet och rider nu på min d-ponny men den karar hon...
2
Svar
21
· Visningar
3 405
Senast: Zaria
·
Småbarn Hej på er. Som rubriken lyder. När ska man sluta med välling i nappflaska?
Svar
19
· Visningar
7 272
Senast: fjolltroll
·
P
Småbarn Dottern har nyss fyllt ett år och fick en potta i födelsedagspresent. Hon tycker den är jättefin och sitter gärna på den när jag själv...
Svar
2
· Visningar
1 105
Senast: ameo
·
Småbarn Har en fyra åring som inte är sig själv. Han har hela tiden sedan han varit liten haft lite krånglig mage. Hade väl igentligen lagt...
Svar
3
· Visningar
2 749
Senast: Mynta2
·
Småbarn Nu ska snart min minsta börja på dagis. En sak vi funderat över är hur det ska gå att kombinera det med mitt jobb som djurskötare. Man...
Svar
7
· Visningar
1 734
Senast: Mustasukka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Löss
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp