Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

C
  • Låst
Övr. Barn Min dotter fyller snart 7 år, och det är mycket känslor i som rör sig i den kroppen just nu. En sak som ständigt dyker upp varje kväll...
Svar
10
· Visningar
2 441
Senast: TCJ
·
N
  • Låst
Övr. Barn finns det någon här som blivit riktigt sjuk under sin graviditet? någon som har haft "preklampsi HELP "? Jag känner ett behov att få...
Svar
19
· Visningar
4 117
Senast: Natascha
·
S
  • Låst
Övr. Barn Vad tycker ni om detta då? http://www.aftonbladet.se/vss/foraldrar/story/0,2789,521110,00.html Flickors kläder är kortare, tightare...
Svar
3
· Visningar
1 908
Senast: Lejonflickan
·
T
  • Låst
Övr. Barn Hur reagerade erat barn när det började på dagis? Min lilla kille har gått nu i tre veckor, förra veckan då den första "riktiga"...
Svar
15
· Visningar
2 369
Senast: nygammal
·
  • Låst
Övr. Barn jag har börjat boa som min make så fint säjer till alla. Jag har idagarna tagit fram spjälsängen för att kunna bädda den och göra saker...
Svar
2
· Visningar
1 844
Senast: Enya
·
  • Låst
Övr. Barn Mina barn och andras ungar :bow: :bow: :bow:
Svar
4
· Visningar
1 793
Senast: Sjalen
·
F
  • Låst
Övr. Barn Oj! Ett helt tomt forum! Mååste bli den första här inne! Jag börjar med....ja läs Rubriken! Som ofrivilligt barnlös vid snart 35 års...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 902
Senast: Stollan
·
  • Låst
Övr. Barn Vi har köpt en del Lego (Duplo) till vår 2-åring och jag är helt vild :o :) Det finns ju hur mycket kul och fint som helst! Fast de...
2
Svar
25
· Visningar
4 198
Senast: Kat
·
  • Låst
Övr. Barn Hur får man barnen att göra det man ber om? Utan att behöva tjata en massa gånger och utan att man varje gång ska behöva sluta som en...
Svar
9
· Visningar
1 964
Senast: Lejonflickan
·
S
  • Låst
Övr. Barn Curlar man om man inte tvingar med sig hela familjen på museum fast de inte vill? Eller för att man ammar fritt? Eller samsover...
Svar
2
· Visningar
1 949
Senast: Jippo
·
  • Låst
Övr. Barn Igår var det efterlängtade samarbetssamtalet! Sambon,jag och mamman var eniga om att jag skulle delta i detta möte.. men fick kalla...
Svar
10
· Visningar
2 201
Senast: Sablar22
·
  • Låst
Övr. Barn Om man sjalv haft "daliga" foraldrar (mina var valdigt unga), hur bruter man da trenden och ar sjalv en bra foralder? Jag vantade tills...
Svar
15
· Visningar
2 270
Senast: Gnapp
·
S
  • Låst
Övr. Barn Jag hör det varje dag; det skallande ropet efter fasta gränser. För det mår barn bra av. Jaha? Säger vem? Nu undrar jag: Vilka...
Svar
11
· Visningar
2 142
Senast: Sjalen
·
  • Låst
Övr. Barn Varför är det så, att så fort två mammor är ute och går tillsammans med sina barnvagnar, så tror dom att dom äger hela jävla vägen...
2
Svar
33
· Visningar
4 187
Senast: Doneloge
·
  • Låst
Övr. Barn Man skickar iväg något med kraft och hoppas att det ska bli en bra träff men det kan lika gärna hamna i diket om det inte är en riktigt...
2
Svar
20
· Visningar
4 190
Senast: Björk
·
L
  • Låst
Övr. Barn Får ni alltid frågan när ni VAB:at: Vad säger läkaren? MÅSTE man springa till doktorn varje gång ungen är sjuk/febrig bara för att ge...
Svar
11
· Visningar
2 314
Senast: Lejonflickan
·
F
  • Låst
Övr. Barn Jag funderar på att besälla några DVD-filmer inför min flytt till Italien, för att på så sätt kunna lära barnen lite engelska. Har...
Svar
4
· Visningar
2 730
Senast: stinafina
·
M
  • Låst
Övr. Barn Hejsan är en 30årig skåne mamma med en son på snart fyra månader :) .. Tänkte det hade varit kul att byta tankar och ideer, kring våra...
Svar
0
· Visningar
1 857
Senast: Mita30
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp