Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
  • Artikel
Bukefalosnyheter Som ni kanske sett har jag ändrat lite på förstasidan så att den innehåller lite mer än den tidigare. Detta har varit på gång länge, nu...
Svar
0
· Visningar
2 372
Senast: Gunnar
·
K
  • Artikel
Bukefalosnyheter Bukefalos finns med bland surftipsen i PC för Alla nr. 10 (sidan 108, längst ner i vänstra hörnet), med en liten gul etikett där det...
Svar
8
· Visningar
1 458
Senast: Kiddo
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter En god vän har hjälpt mig och kanske framförallt er med en del förbättringar på annonssidorna. För ett tag sedan fixade han till så att...
Svar
2
· Visningar
1 347
Senast: **BORTTAGEN**
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Sedan en tid tillbaka sprids ett svenskt virus. Ett antal olika varianter av mail på svenska med en bifogad skärmsläckare. Jag får...
Svar
3
· Visningar
1 418
Senast: martha
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Frågor & svar byter namn och slås ihop med Synpunkter Jag har slagit ihop forumet Synpunkter med forumet Frågor & svar och döpt om det...
Svar
4
· Visningar
1 437
Senast: Lobelia
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Den hett efterfrågade funktionen att man ser namnet på den som inlägget svarar på är tillbaka. Er vilja är min lag :bow: ibland i alla...
Svar
13
· Visningar
1 971
Senast: Lilla_jag
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Äntligen finns det lite generella regler för forumen nedskrivna. De har legat ute i cirka 24 timmar, men ingen verkar ha sett dem än...
Svar
2
· Visningar
1 693
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Jag har uppdaterat forumet till senaste versionen 6.2.2 Detta är en ganska stor uppdatering bakom kulisserna, även om det är ganska...
Svar
12
· Visningar
2 188
Senast: _Elly_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp