Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Tankarna snurrar och det är svårt att koncentrera sig på jobbet. Med tanke på händelserna igår så känns mina livsval hotade. Hela min...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 807
Senast: dobbis
·
  • Låst
Dagbok Anna blickade rofyllt ut över horisonten. Det hade börjat skymma och den annars så starka solen låg som en mild persika ovanför...
Svar
8
· Visningar
1 290
Senast: Singoalla
·
  • Låst
Dagbok Jag har en dröm. Jag skulle så oerhört gärna vilja ut och VANDRA. Först och främst Sörmlandsleden, eftersom jag bor i Sörmland, men jag...
Svar
14
· Visningar
1 949
Senast: AraSlei
·
  • Låst
Dagbok Psykologen tyckte idag att jag nog borde bo i lägenhet i stället då jag uppvisar autistiska drag och enligt honom inte är lämpad att...
2
Svar
27
· Visningar
3 093
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Det är så mycket jag skulle vilja göra just nu, tänk om man var miljonär!! Skulle vilja kunna skicka sambon på operation i morgon...
Svar
6
· Visningar
1 108
Senast: Casteloro
·
  • Låst
Dagbok Jag är orolig för att FK kommer att anse att jag ska byta jobb till något annat. Haken är ju bara att jag redan har ett lätt jobb och...
2
Svar
31
· Visningar
2 926
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Solen skiner idag och jag har bara 2 timmar jag måste jobba idag. Ändå har jag inte lyckats ta mig upp ur sängen fast det nästan är...
Svar
11
· Visningar
1 315
Senast: tuaphua
·
  • Låst
Dagbok Dom är såå satans söta :love: Har en film på den när den smaskar i sig moroten, den ligger på min instagram...
Svar
1
· Visningar
665
Senast: tuaphua
·
  • Låst
Hat
Dagbok Jag hatar mig själv för att jag är så besvärlig och inte kan få något att fungera. För första gången i mitt liv har tanken om att vilja...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 139
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag fick luft i systemet nu när sjukskrivningsgraden ökades igen. Det känns nästan som en löneförhöjning att ha mer tillgänglig energi...
Svar
4
· Visningar
988
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag skolkade från jobbet även idag, men kom upp ur sängen tidigare än igår i alla fall då jag inte kom upp förrän på kvällen. Det mesta...
2
Svar
27
· Visningar
2 517
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Igår var det fettisdagen och det bjöds på minisemlor på mitt jobb. Jag är alldeles galen i semlor – de innehåller väl typ alla triggers...
Svar
6
· Visningar
1 906
Senast: Unafraid
·
  • Låst
Dagbok Jag började läsa Bukefalos-trådar regelbundet när jag var typ 8 år gammal. Det var år 2005. Sedan dess har jag varit en hängiven läsare...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 775
Senast: cili
·
  • Låst
Dagbok Jag har skolkat från jobbet idag. Jag har inte ens klivit upp ur sängen eller ätit något idag. Det är så meningslöst att kämpa när...
Svar
13
· Visningar
1 410
  • Låst
Dagbok Mitt särboprojekt börjar närma sig sitt slut. Jag ska snart lämna den fina stugan jag bott i under en månad. Så vad har hänt? Jag har...
Svar
4
· Visningar
1 416
Senast: farin
·
  • Låst
Dagbok Idag känner jag mig trött och uppgiven. Jag har insett att ingen är värd något alls. Vi förväntas slava med jobb och inte ha något liv...
Svar
17
· Visningar
1 726
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Tydligen är det för mycket begärt att man ska ha ork nog att orka med några hushållssysslor och/eller ha ork nog att göra något som är...
2
Svar
21
· Visningar
1 954
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Det var en vinter på den tiden snö var vanlig och svit med en ljusblå ton. En klar och spröd ton som man inte kunde se där jag var...
Svar
3
· Visningar
785
Senast: ptr
·
  • Låst
Dagbok "Jag tycker det är jobbigt för det känns som att jag liksom inte kan formulera och få fram det som är i huvudet" "Men det är nog bara...
Svar
0
· Visningar
620
  • Låst
Dagbok Bara liten update på vad som hände efter min urspårade tråd... Ringde ner till tandläkaren på måndagen för att berätta om min...
Svar
1
· Visningar
878
Senast: pajaztar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp