Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Massor att göra på jobbet men jag stortrivs. Men hjärnan hänger inte riktigt med alltid. Saknar min lätta kvicka hjärna som sög åt sig...
Svar
0
· Visningar
382
Senast: Sonic76
·
  • Låst
Dagbok Tänkte att jag skriver ett inlägg till här. Sist handlade det om min förvirring inför framtiden, om att inte våga ta klivet och påbörja...
Svar
0
· Visningar
489
  • Låst
Dagbok Idag har jag för första gången på länge känt att hjärnan varit ganska alert och funktionsduglig. Det var något av en...
2
Svar
24
· Visningar
1 893
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
Dagbok Jag har jobbat mycket hårt på mig själv. Jag har med en god vän tagit och krossat mycket av gammalt skrot som har förstört min hjärna...
Svar
11
· Visningar
1 233
Senast: Tranan
·
  • Låst
Dagbok Jag försöker och försöker. Men jag vet inte vart min gnista har tagit vägen. Den där viljan som jag alltid har haft är det stor brist...
2
Svar
21
· Visningar
2 163
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Är heeelt slut och då hade jag inte ens hälften så jobbig morgon som dottern med insnöad bil och PMS-märr som sprängde ALLA trådarna i...
Svar
0
· Visningar
705
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Jag har ridit Senioren idag för andra gången den här veckan. Jag kanske är lite på G i alla fall. När vi kom upp till ridhuset fick...
Svar
2
· Visningar
935
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Brukar inte skriva här så mycket längre då jag skriver i vanlig dagbok och i kalender vad jag och hästen hittar på men ibland kan det...
Svar
0
· Visningar
586
Senast: Neia
·
  • Låst
Dagbok Det kom ett brev från FK idag. De vill ha ett avstämningsmöte där de vill träffa mig, läkaren och min arbetsgivare. Den sistnämnda får...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 681
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Nu har jag träffat psykologen två gånger och jag vet inte riktigt vad jag ska tycka. Än så länge har jag inte riktigt fått något grepp...
Svar
13
· Visningar
1 404
Senast: EmmaBovary
·
  • Låst
Dagbok Då var årets två första arbetsdagar avklarade. Men tankarna runt framtiden snurrar runt väldigt mycket i huvudet. Är enda alternativet...
Svar
5
· Visningar
986
Senast: grodan21
·
  • Låst
Dagbok ....och komma hem med en som indikerade på samtliga fyra ben vid böjprovet :(:arghh: Det började bra, han visade ingen hälta varken på...
Svar
9
· Visningar
1 631
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Humöret går upp och ner. Ibland är det bättre och jag kan tänka lite optimistiskt men idag är jag fan bitter. Jäkla skit att jag hamnade...
Svar
6
· Visningar
1 239
Senast: vallhund
·
  • Låst
Dagbok Alla människor har har 24 timmar per dygn och 168 timmar per vecka. Vissa människor kan använda dygnets timmar mer "effektivt" än andra...
2
Svar
38
· Visningar
2 019
Senast: Raderad medlem 6459
·
  • Låst
Dagbok Pappa kom travande med hunden, då de hade hemstäd och han ville komma undan. Pappa hade med en sån där avfrostningsfilt som man lägger...
Svar
0
· Visningar
785
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Vilken skitdag. Jag har haft otroligt mycket ångest hela dagen, hade det även igår. Tagit ångestdämpande både igår och idag, men det ger...
Svar
0
· Visningar
696
  • Låst
Dagbok Jag fick plötslig skrivklåda. Det kan vara en engångshändelse, men det vet jag inte. Igår vaknade jag med ångest. Jag hade ett rejält...
Svar
0
· Visningar
690
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Och frågan tas upp i morgon igen, för nu har jag åtminstone varit o handlat... Trött blev jag...
Svar
1
· Visningar
705
  • Låst
Dagbok Jag är helt kaos. Det är så mycket som skulle behöva skrivas, men som jag inte förmår att sätta på pränt. I några av mina senaste inlägg...
2
Svar
35
· Visningar
2 345
Senast: Kilauea
·
  • Låst
Dagbok Jag har lute tröttnat på att dricka alkohol. Det är nice att sitta på verandan med ett glas vin och prata med sambon efter vi kommit hem...
Svar
9
· Visningar
1 445
Senast: Seabaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp