Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Inser att detta nog passar bättre i dagboken. Jag har brutit kontakten med min mor, igen. Senast var för 1½ år sedan och då pratade vi...
Svar
10
· Visningar
1 365
Senast: Viva
·
  • Låst
Dagbok Ibland blir jag väldigt irriterad på mig själv. Jag är så överkänslig. Som när jag fick ett brev från handläggaren på FK och hen skrev...
Svar
5
· Visningar
1 178
Senast: bettysmatte
·
  • Låst
Dagbok Jag har nu klarat totalt 4 dagar med halvtidsjobb. Det tar mig hela dagen att få dessa timmar jobbade. Dels har jag fortfarande svårt...
Svar
2
· Visningar
651
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Verkar som om det här kommer att bli Erfarenheternas år för mig. Tidigare i veckan hände en “incident” på jobbet. Var in en snabbvisit...
Svar
1
· Visningar
792
Senast: vallhund
·
  • Låst
Dagbok Efter helgens psykbryt över att psykologen tror att jag kanske har en npf-diagnos, som jag då skulle behöva leva med och hantera i...
Svar
1
· Visningar
905
  • Låst
Dagbok Det här snacket om att jag eventuellt skulle kunna ha en npf-diagnos, så som exempelvis asperger, har satt griller i huvudet på mig...
2
Svar
30
· Visningar
2 237
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag hade egentligen orkat rida den här helgen men är inte motiverad. Det känns inte som någon idé. Jag vill ingenting längre. Det känns...
Svar
1
· Visningar
715
Senast: Kilauea
·
  • Låst
Dagbok Vid dagens besök hos psykologen tog jag upp det som bekymrade mig med att ha gått upp på 50% arbete. Den respons jag fick på det var...
Svar
12
· Visningar
1 691
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Kära dagbok, Jag kraschar. Jag gråter. Jag orkar inte mer, men jag vet att det inte finns något annat val. Det är bara att fortsätta...
Svar
3
· Visningar
846
Senast: Myrten
·
  • Låst
Dagbok Long time no see, kära dagbok, Jag trodde inte att jag skulle använda dig igen, inte när jag döpt dig till något så dumt. Der känns...
Svar
2
· Visningar
552
  • Låst
Dagbok Avstämningsmötet är avklarat. Jag tyckte det hela var jobbigt och det låste sig i skallen på mig vid några tillfällen. Tankarna och...
Svar
12
· Visningar
954
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag nystar och nystar. Försöker staka ut en väg åt mig själv. Har funnit några distanskurser (i Sverige) som verkar jätteintressanta...
Svar
2
· Visningar
709
  • Låst
Dagbok Jag ska på avstämningsmöte i morgon och gissar att det är anledningen till att jag har sovit dåligt senaste tiden. Det är en olustig...
Svar
12
· Visningar
1 049
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Ja det är ju ganska mycket roligare. Allt har gått så himla smidigt idag. Inga snöstormar och inga korkade ston som rivit ner hagtrådar...
Svar
2
· Visningar
767
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Igår kväll blev jag tillfrågad om jag ville rida idag. Jag var inte helt sugen eftersom jag var svintrött och hade varit så i några...
Svar
15
· Visningar
1 982
  • Låst
Dagbok I morgon är det dags för återbesök på kliniken (och givetvis kom det snö i går, why not liksom :cool: ) och häst:devil: verkar göra allt...
Svar
6
· Visningar
971
Senast: Sirap
·
  • Låst
Dagbok Mina dagar går upp och ner. Idag har jag inte mått så super. Jag har mest känt mig ledsen och uppgiven. Jag passar inte in någonstans...
Svar
0
· Visningar
458
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag känner mig otålig över sakernas tillstånd. Jag vill inte ha det så här. Men hur sjutton ska jag bli gladare och mer energisk? I en...
2
Svar
25
· Visningar
1 804
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok I lite drygt en vecka nu har jag inte gjort någonting. Fast nej, det är inte sant, det har jag visst det. Jag har varit mycket i...
Svar
0
· Visningar
822
  • Låst
Dagbok Har tänkt på detta rätt mycket på senaste tid, av anledningar som jag kommer att nämna nedan. Vet inte egentligen varför jag skriver...
2
Svar
33
· Visningar
5 058
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp