Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Vet inte vad jag ska kalla tråden riktigt, men less på livet sammanfattar väl ganska bra hur jag känner. Vet inte varför jag skriver här...
Svar
2
· Visningar
700
Senast: Valptass
·
  • Låst
Dagbok Jag tänker för mycket. Jag analyserar och överanalyserar. Jag vill definiera saker, sätta etiketter, sätta saker i olika sammanhang...
Svar
3
· Visningar
601
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag är väldigt låg för närvarande. Har dock knuffat bort det så egentligen är det nog ingen som ser, men inuti mig är jag ett nervöst...
Svar
5
· Visningar
668
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
Dagbok Igår skrev jag att jag behövde göra det här: duscha , tvätta, städa, storhandla, skriva tydliga foderstater till hästarna, se...
Svar
0
· Visningar
555
  • Låst
Dagbok Det blir till att jobba mer, framförallt med hästarna.
Svar
0
· Visningar
631
  • Låst
Dagbok Efter ett omtumlande uppvaknade under det här året, 2017, som har givit mig level 2 i livet så känner jag att det är dags att ta...
Svar
2
· Visningar
627
Senast: gråvarg
·
  • Låst
Dagbok Jag bröt ihop i stallet idag. Inget stort egentligen, jag tror inte det syntes i närheten av lika mycket som det kändes. Det blir sådär...
Svar
10
· Visningar
657
  • Låst
Dagbok Var med dottern ut till stallet i går kväll för att hjälpa henne kunna hoppträna. Underlättar ju om man är två så en skrittar fram för...
Svar
0
· Visningar
480
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Det känns inte riktigt nyttigt att sitta ensam hemma. Tankarna bara mal. Jag funderar på det här med bristande självkänsla, hur det...
Svar
19
· Visningar
761
Senast: gråvarg
·
  • Låst
Dagbok Det är runt tio dagar kvar till jag har nästa inbokade möte på psyk. Det betyder att jag i ungefär tio dagar till måste hålla uppe en...
Svar
0
· Visningar
553
  • Låst
Dagbok Nu är det "jullov" utan schemalagda grejer att göra i skolan och därmed har jag tid. För mycket tid. Hjärnan har gått på högvarv - i...
Svar
12
· Visningar
1 551
Senast: Lobelia
·
  • Låst
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
1 769
Senast: Luff
·
  • Låst
Dagbok Tips tips tips önskas! Fick precis reda på att min bror med familj skickat julklapp till mig här i Oz och nu måste jag såklart skicka...
Svar
3
· Visningar
796
Senast: Kilauea
·
  • Låst
Dagbok Igår var en helt fantastisk kväll för min del. Det var nämligen både terminens och hela 2017 sista finsittning, på en mycket fin...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
15 063
Senast: spinxx
·
  • Låst
Dagbok Kära dagbok, Jag har visst lyckats förstöra allt igen. Precis som vanligt alltså, jag förstör alltid allting. Nu ligger jag i en...
Svar
0
· Visningar
452
  • Låst
Dagbok Jag har fått frågan om jag vill bli delfodervärd på Senioren. Hon vill flytta honom till ett annat stall och där kommer då utsläpp...
2
Svar
28
· Visningar
2 793
Senast: Javan
·
  • Låst
Dagbok ...och det är du med. Jag lovar. Varför är vi så dåliga på att ge oss själva beröm? En klapp på axeln? Ett "Idag är jag så nöjd med mig...
Svar
3
· Visningar
543
Senast: farin
·
  • Låst
Dagbok Jag har börjat fundera på om jag ska byta yogaprogram. Nu har jag sedan en tid kunnat sova rejält, typ 8-9 timmar i ett sträck och...
Svar
0
· Visningar
851
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Igår skrev säljaren på avtalet och vi betalade halva köpeskillingen, vi (jag och dottern) har aldrig varit närmre en egen häst tidigare...
Svar
1
· Visningar
717
  • Låst
Dagbok Kära dagbok, Idag hittade jag ett gammalt meddelande jag skrivit på ett hemligt språk för massor av år sedan. Jag lyckades översätta...
Svar
1
· Visningar
718
Senast: gråvarg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp