Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Det tog ungefär 2 månader innan jag kom ur min overklighetsbubbla och återvände till verkligheten, den där verkligheten där hur många...
Svar
0
· Visningar
462
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Sen förra veckans avramling så har jag haft ont. Först blev jag lite uppåt för att jag tyckte att den första värsta smärtan la sig...
Svar
0
· Visningar
272
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Frej måste ha läst min klagan över vädret för idag har det varit strålande sol, molnfritt och 25+ hela dagen! :love::love: Märta brås på...
Svar
0
· Visningar
234
Senast: hovtassfot
·
  • Låst
Dagbok Ibland är det väl ok att klaga lite? Jag måste verkligen få skriva av mig mina i-landsproblem. Först och främst, solen vart är du...
Svar
0
· Visningar
292
Senast: hovtassfot
·
  • Låst
Dagbok Tog beslutet i morse att pausa ridlektionerna terminen ut. Det är inte roligt när det känns mer som ett stressmoment än avkoppling åka...
Svar
0
· Visningar
187
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Veckans första hopplektion blev en riktigt rolig timme på Juvelen. Jag uppskattar verkligen att jag har fått koncentrera mig på honom nu...
Svar
0
· Visningar
473
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Oups, här kommer visst en spyboll... :o Sorry! Min mobiltelefon börjar fucka upp. Den är bara runt ett år gammal. Appar hänger sig och...
Svar
0
· Visningar
903
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Idag hände det igen. Tar upp min åsikt och hinner knappt klart innan det blir totalt överspel. Som återigen visade sig vara totalt...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Det finns så många intressanta böcker att jag skulle behöva ägna hela min vakna tid åt att läsa, om jag skulle läsa allt jag ville...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Alltså, jag kan inte låta bli att tycka att mitt jobb är jäkligt coolt! Vissa dagar stannar jag liksom upp och tänker att det är väldigt...
Svar
0
· Visningar
333
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Började ridkvällen med dressyr på fina Dunja långöra. Men jag kan inte låta bli att känna att det är något som är konstigt. Hon är så...
Svar
0
· Visningar
293
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Äntligen fick jag träna lite hoppning. Indra har tävlat så hon får vila. Det är så roligt. Hon älskar verkligen att hoppa. Blivit mycket...
Svar
0
· Visningar
152
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Ska man inte vara uppvilad efter en långhelg, jag känner mig mer slut nu än innan :meh: Två farväl hans med i lördags, först var det...
Svar
0
· Visningar
205
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Nu ska jag vara snäll och dela med mig av min fina gammelmormors recept på världens godaste morotssoppa med räkost (ja den är helt...
Svar
0
· Visningar
759
Senast: hovtassfot
·
  • Låst
Dagbok Nu är det dags. I onsdags hoppade tränaren upp på Indra och red henne lite. Hon tjurar ihop emellanåt och vi kommer inte åt det. Jädrans...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok sått är det, och så platt, utan en enda sten som syns. Ska bli intressant o se vad som kommer upp. Havre, korn, ärter samt vall. Blir...
Svar
0
· Visningar
171
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Tänk vad tiden går fort. Nu är det 2 månader sedan jag fick hem lilla Exsus Aragorn. Det känns snarare som ett par veckor. Då var det...
Svar
0
· Visningar
234
Senast: hovtassfot
·
  • Låst
Dagbok Blev visst inte att jag skrev något om ridningen förra veckan, så det får bli två veckors rapportering på en gång… Jag har tappat...
Svar
0
· Visningar
254
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok så var det dags igen. Plocka sten, sten, sten och sten. Herregud vad sten det finns. Tänker att nu försvinner en sten till som jag kunde...
Svar
0
· Visningar
132
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Tänk vad alla djurungar är söta. Shettisföl kan nog hamna i topp på listan av gulliga varelser. :love: Ikväll har jag stått ute och...
Svar
0
· Visningar
205
Senast: hovtassfot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp