Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok så var det redan sista inomhusträningen för Indra. Hon gjorde som hon brukade. Tjong in i sargen med bakbenen på uppvärmningen och...
Svar
0
· Visningar
149
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Jag har flyttat. Mina grejer flyttar på lördag, så just nu bor jag i ett ganska så tomt hus. De möbler jag har är ett bord och en stol...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag har inte lyckats jättebra än med att komma ner i varv och återfå energi- och tidsbalans... Jag har försökt avsluta mina för många...
Svar
0
· Visningar
356
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok idag fick jag lära mig ett nytt ord, renhårig. Ja, duschade gjorde jag i och för sig igår kväll efter stallet, men inte hade det väll...
Svar
0
· Visningar
239
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Jag tittar ytterst sällan på TV, är inte särskilt intresserad av det och har inte tid. Visst kan det hända att det finns bra saker som...
Svar
0
· Visningar
420
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Egentligen hade jag inte tid att åka iväg på någon CR-kurs men ja, jag gjorde det ändå. Kvarkan på ridskolan är ju över och för ett par...
Svar
0
· Visningar
166
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Idag red jag P för sista gången och vädret kunde inte ha varit bättre. Solen strålade så mycket det gick. Jag red ut med P och planerade...
Svar
0
· Visningar
269
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Indra var på sin andra hopptävling igår. Första målet är att träna på olika ridhus och läten och folk. Från litet ridhus med läktare på...
Svar
0
· Visningar
161
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Den här veckan har varit mer eller mindre hysterisk. Det är inte bara högsäsong på jobbet utan dessutom har jag varit tvungen att få en...
Svar
0
· Visningar
205
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Som en följd av mitt för stora energiuttag sista tiden så har jag funderat över energi kontra aktiviteter. Jag har tidigare sett det...
Svar
0
· Visningar
206
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Det är lite klurigt det där med om det är hoppning eller markarbete på ridskolan. Man vet inte riktigt förrän man får order om vad som...
Svar
0
· Visningar
166
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Hoppträning med tinkern, kan bara sluta på ett sätt. Hon är verkligen hoppglad.:). På uppvärmningen gjorde vi volter som ökades och...
Svar
0
· Visningar
278
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Ungefär så lång tid tog det att bli uppringd från en annonsör vars annons jag svarat på. Undrar om hon satt på telefonen? Jag hade inte...
Svar
0
· Visningar
160
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Det känns som att jag är inne på själva upploppet av mitt råkat-engagera-mig-i-förmånga-aktiviteter-på-samma-gång – rejs. Jag har...
Svar
0
· Visningar
238
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Blir lite konstigt när man är inställd på att rida en viss häst...och så är man uppskriven på någon annan Såg lite ut som :idea: när...
Svar
0
· Visningar
206
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Är säker på att jag fullkomligt tröttnat på mitt jobb. Borta är känslan av att det går framåt, att vi utvecklas och framtidstron. Det...
Svar
0
· Visningar
201
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Igår var P värre än värst. Jag tror att det måste ha varit älg eller vildsvin i närheten när vi var ute i skogen, för när jag stannade...
Svar
0
· Visningar
218
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Det är en vecka kvar nu. Lite drygt egentligen, men jag har som mål att ha så gott som allt färdigpackat om en vecka. Senast söndag...
Svar
0
· Visningar
183
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Det där med att flytta är inget jag är så road av. Sedan 1994 har jag flyttat 7 gånger. Den här gången ska väl bli den sista. Det är...
Svar
0
· Visningar
156
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Av någon outgrundlig anledning har jag anmält mig till en hopptävling som ridskolans ridklubb anordnar. :) Jag har aldrig tävlat förut...
Svar
0
· Visningar
524
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp