Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Nu har jag ridit fröken frieser en vecka (nästan) i ett sträck för att ägaren varit bortrest. Jag hade kunnat rida även i morgon men...
Svar
0
· Visningar
219
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Idag har det varit "en sån där dag" och jag hade funderingar på att ställa in ridningen och istället be den andra tjejen i stallet att...
Svar
0
· Visningar
188
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Inom ett ett par dagar kommer jag att få veta vad det är för knöl i bröstet. På måndag är det nämligen dags för mammografi på...
Svar
0
· Visningar
178
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Lite rädd kände jag mig. Gick och drog på det. Ska jag rida, inte hoppa iallafall. Kan jag verkligen tävla på söndag. Går noga anmäla...
Svar
0
· Visningar
192
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok nu var det dotterns tur att åka ambulans från hoppträningen till sjukan. Hjärnskakning och uppskrapat ansikte. Grusiga och hästklädda...
Svar
0
· Visningar
186
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Kom till stallet för min ordinarie ridlektion denna vecka och såg att jag hade hamnat på Arnica igen. Jaha. Det var väl inte så att jag...
Svar
0
· Visningar
201
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Gjorde ett fys-test för tolv veckor sen och igår var det dags gör utvärdering Då visade konditionstestet 15, plankan 44 sek på knä...
Svar
0
· Visningar
205
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Det var fredag kväll. Klockan hade blivit halv sju och hon var äntligen på väg hem från jobbet. Hon var bara 18 år, men hade lyckats få...
Svar
0
· Visningar
719
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
WOW
Dagbok Ja så kan man kort och gott sammanfatta gårdagens ridlektion Fick liten chock när jag kom till stallet och var uppsatt på Wasse...
Svar
0
· Visningar
190
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok I söndags var jag på kursen i CR. Först var det ridning 45 minuter i små grupper, d.v.s. 3 stycken i varje grupp. Jag hade fått den...
Svar
0
· Visningar
177
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Min ridskola har en facebooksida där man kan byta eller sälja lektioner. Den sidan är fullkomligt livsfarlig. Ridskolan har många...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok I eftermiddag var det dags för att följa med kompisen på sadel sittning. Sadeln som följde med hennes häst är inte anpassad till henne...
Svar
0
· Visningar
174
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Idag hände det. Satt upp på Indra och red iväg tillsammans med Kajsa. Är det med någon det ska gå lugnt och stilla med, är det...
Svar
0
· Visningar
169
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Efter skogsrundan med Tinkern kom Kajsa förbi. Ut med huvudet ifrån stallet och skrek på ryttarinnan. Hon hade smsat men jag hade...
Svar
0
· Visningar
184
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Fröken frieser var hyfsat loj idag, men samtidigt väldigt trevlig att rida. Jag red mycket tempoväxlingar och hon svarade fint hela...
Svar
0
· Visningar
162
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Angående en tråd här på buke kom en fundering upp om hur man hanterar byråkratin när en förälder går bort. Båda mina föräldrar lever men...
Svar
0
· Visningar
278
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Den här lektionen stod det Arnica vid mitt namn på listan - ett ganska högt och långt mörkbrunt sto med mycket ögonvita. Förra gången...
Svar
0
· Visningar
211
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok efter fyra veckor var det nu dags att testa ryggens hållbarhet med hoppträning. Är p&j tredje maj och behöver veta om det är möjligt att...
Svar
0
· Visningar
208
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Så där ja, nu har jag anmält mig till kursen i centrerad ridning som går på söndag. Hon som ska instruera är mycket populär och är...
Svar
0
· Visningar
159
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag är sedan länge ganska kritisk mot hur nyhetsrapporteringen i vårt samhälle ser ut. Även om jag kanske inte faller under kategorin...
Svar
0
· Visningar
277
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp