Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Roan hos marsvin, är det samma sak som hos råttor att den bleks med tiden?
Svar
2
· Visningar
1 559
Senast: gul_zebra
·
S
Övr. Djur på kaninöron? min hermelin hane har börjat tappa håret på öronen. det e aleles röd-råsa och lite varmt. vad kan det vara? han har inte...
Svar
6
· Visningar
1 764
Senast: empty
·
Övr. Djur Har köpt en ny vattenflaska till kaninen för den gammla var som sagt gammal och svårt att få ren. Slängde den gammla men kanine dricker...
Svar
3
· Visningar
947
Senast: empty
·
T
Övr. Djur http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,368976,00.html
Svar
3
· Visningar
1 290
Senast: simora88
·
T
Övr. Djur ...som lever i sötvattensakvarier, är det någon här som vet något om sådana? Har dessa arter i mitt akvarium och skulle vilja veta mer...
Svar
0
· Visningar
1 293
Senast: TIGERHEART
·
F
Övr. Djur Hur många gånger är det normalt att nymfkakaduor parar sig? Är en gång dagligen normalt? Jag börjar ana att mina är nymf-omaner :crazy: :D
Svar
3
· Visningar
1 267
Senast: TIGERHEART
·
T
Övr. Djur Jag är lite orolig för min lilla gris :( Han hostade lite imorse. Nu ligger han i ett hörn och verkar väldigt slö, tuggar (utan att han...
Svar
9
· Visningar
1 710
Senast: Tigerlilja
·
B
Övr. Djur Snart får jag hem mina marsvin! Nästa lördag... Så nu är jag på jakt efter en stor bur. De flesta verkar ju vara 100x50, men så har jag...
Svar
6
· Visningar
1 643
Senast: TIGERHEART
·
P
Övr. Djur Idag när jag kom hem från stallet (ca 2030) så var det bara en kanin kvar i utehagen. Hon är borta. Det ser inte ut som om hon har...
2
Svar
23
· Visningar
3 560
Senast: Marie_C
·
Svar
10
· Visningar
1 213
Senast: Marie_C
·
F
Övr. Djur Kan marsvin bli sjuka om de inte får cvitamintilskott? Mia svin äter inte o de får cvitamingrejs i maten eller vattnet. De få kål ...
Svar
13
· Visningar
1 581
Senast: gul_zebra
·
M
Övr. Djur Vart får man tag på den bästa informationen om dvärghamstrarhamstrar? Någon som har hamster kanske kan berätta lite.
Svar
4
· Visningar
1 058
Senast: Marie_C
·
M
Övr. Djur Jag fick in ett upphittat marsvin för några veckor sedan och han var smutsig hela han när jag fick honom. I dag när jag tittade i öronen...
Svar
4
· Visningar
1 117
Senast: sleepy
·
Övr. Djur För två veckor sedan hade jag fem undulater. Nu har jag EN. En har iofs varit lite krasslig så det var väl kanske inte så oväntat och...
Svar
11
· Visningar
1 334
Senast: lil-sis
·
Övr. Djur Nån som hört talas om sådana djur förut?? Jag köpte två stycken i lördags, på en mässa i stockholm. Det är en slags vandrande pinne, ca...
Svar
3
· Visningar
1 624
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Jag tog hand om två kaniner nu i augusti, de är nu 1 år och 4 månader. När jag fick dem var de "handrädda", det är de visserligen...
Svar
1
· Visningar
1 195
P
Övr. Djur Du som kan det här med kaniner. Jag funderar på att börja föda upp kaniner själv. Kan dock ingenting om dessa varelser. Råttor kan jag...
2
Svar
25
· Visningar
2 455
Senast: empty
·
Övr. Djur Åh, vet inte vad jag ska göra. Jag har en kanin på 5 år som är utekanin. Hon mår jättebra och är en pigg och glad kanin och får det...
Svar
12
· Visningar
2 168
Senast: ninni_
·
Övr. Djur Vad är det som är viktigt att veta? Vill börja avla lite så jag vill veta allt! Är visserligen inte än på några år jag ska avla någe...
2
Svar
24
· Visningar
2 702
Senast: rat_girl_4ever
·
Övr. Djur Hejsan.. Har en kompis som har två utekaniner sen ca 2 år tillbaka. Familjen pysslar inte mycket med dom då kaninerna inte är speciellt...
Svar
6
· Visningar
3 607
Senast: Vargdotter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp