Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

T
Övr. Djur Vet nån om Fäbodens burar är bra? Är det värt pengarna? Nån liknande bur som kostar mindre? Kram! :)
Svar
11
· Visningar
3 571
Senast: Dravena
·
S
Övr. Djur har fått inflammation i innerörat.. stackarn. man kan tro att han är full när han hoppar omkring!! hur mkt kostar det att kastrera en...
Svar
2
· Visningar
1 151
Senast: Elvis
·
Y
Övr. Djur i våras köpte jag två tamråtts flickor, nu har jag tyvär fått lov att avliva den ena pga en tumör i halsen. :cry: och nu funderar jag...
Svar
5
· Visningar
1 649
Senast: rat_girl_4ever
·
Övr. Djur Hur stora blir minigrisar egentligen? Riktiga minigrisar alltså?
Svar
10
· Visningar
2 640
Senast: Shettisar
·
E
Övr. Djur Eller Dexterkor. Världens minsta koras. Är de svåra att få tag på? Kostar mycket i inköp? Finns det någon rasförening eller liknande...
Svar
5
· Visningar
4 467
Senast: Poxz
·
Övr. Djur Frågan står i rubiken....å jag hoppas nån har någpt svar. Kan en bagge som är född iår (våras) betäcka nu i höst eller först nästa år?
Svar
3
· Visningar
3 438
Senast: Lena
·
Y
Övr. Djur jag köpte en flick råtta i går, jag vet inte hur gammal hon är men hon har hafft en kull inan, men är inte över ett år, saken är den att...
Svar
2
· Visningar
2 814
Senast: Isis
·
Övr. Djur Myxomatos-den dödliga kaninsjukdomen härjar i Danmark (vanligt på hösten) Så ni som har utekaniner o bor i skåne o Stockholms skärgård...
Svar
5
· Visningar
1 385
Senast: empty
·
S
Övr. Djur Får dere god kontakt med de? Jeg hadde et nydelig angora/rosett hannmarsvin i nesten 7 år, han var av natur en sky/redd type, men vi...
Svar
3
· Visningar
1 254
Senast: sleepy
·
P
Övr. Djur Har ni era kaniner ute i hage när det är snö? Jag har en stor hage (nu med tak sen en nin är borta och kanske har rymt :() där det...
Svar
2
· Visningar
1 448
Senast: Pyrusan
·
Övr. Djur Nu har jag bättre bilder på Tintin och på äntligen bilder på Fantasi-ungarnas pappa! http://photos.yahoo.com/mariasegedi på pets!
Svar
2
· Visningar
1 278
Senast: Godis
·
B
Övr. Djur Igår när jag var inne i fårhuset satt det en liten figur och tittade på mig. Såg ut som en iller, fast kraftigare. Hade en lite bullig...
Svar
6
· Visningar
1 818
P
Övr. Djur Jag har fått en Hamburger Silver tupp! :smirk: Är det någon som vet nåt om denna ras?! :bump:
Svar
1
· Visningar
1 419
Senast: Lurasmatte
·
O
Övr. Djur Har man inte jobb så skaffar man sej! Har just upptäckt att en av mina honor och hennes 4 ungar har pälsätare!!! Så nu ska jag "roa" mej...
Svar
4
· Visningar
1 404
Senast: Orfeus
·
V
Övr. Djur Är det någon som har en sådan? Söker all möjlig info.
Svar
9
· Visningar
1 727
Senast: pippi27
·
Övr. Djur Får jag lov att presenter Blossom en shelti himalaya precis som sin mor och far. Nåja förutom att pappan är en coronet då. Är den...
Svar
11
· Visningar
1 542
Senast: Vaccan
·
G
Övr. Djur Jag undrar om någon här vet vart och när det är marsvinsutställningar i vårt avlånga land. Funderar också på hur man kan finna seriösa...
Svar
1
· Visningar
2 861
Senast: Marie_C
·
B
Övr. Djur Hej igen! Nu såg jag på min lilla undulat att han nog bara har en "bakfot" på vänster ben! Är det farligt?! Liksom, hela klon och en bit...
Svar
6
· Visningar
2 342
Senast: Marie_C
·
Övr. Djur hur mycket plats behöver en bagge ha. vi vill inte blanda honom med tackorna då vi riskerar inavel men vi vill heller inte göra oss av...
Svar
6
· Visningar
1 818
Senast: Lena
·
B
Övr. Djur Eftersom mina två kaniner inte går att ha ihop så måste jag dela av buren,varje del blir då ca 90*90 cm(det är väl för litet har jag för...
Svar
7
· Visningar
3 622
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp