Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

R
Övr. Djur va skulle jag göra om inte mina underbara råttor inte fanns??? :confused: :confused:dom e ju världens bästa djur... :love: :love: :love...
Svar
7
· Visningar
1 151
Senast: rat_girl_4ever
·
B
Övr. Djur Det är så här att igår köpte jag en undulat. Den såg jättefin och frisk ut i affären, men nu idag när jag kollade till den så såg jag...
Svar
13
· Visningar
2 019
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Nu är det bestämt! I slutet av månaden flyttar teddyhonan hem till mig på prov. :) :love: Om allt går bra och sambon inte blir...
Svar
4
· Visningar
1 295
Senast: Dravena
·
B
Övr. Djur 100x50cm har jag hört från flera håll är ett bra mått för två marsvin. Ikea har ju en låda med de måtten. Men finns det ännu större...
Svar
10
· Visningar
1 389
Senast: Blaze_Of_Glory
·
E
Övr. Djur varning! mycket rörigt och långt! blev uppringd av en veterinär jag kontaktat för några dagar sedan. en veterinär på den klinik jag...
Svar
19
· Visningar
2 651
Senast: paradiset
·
N
Övr. Djur Adressen är... http://us.f1.yahoofs.com/users/7f22b7b3/bc/Vittra/vittra+b%f6jen.jpg?bcxwuZ_AwgQ9J9ZZ ELLER...
Svar
6
· Visningar
1 103
Senast: Butterfly
·
K
Övr. Djur jag har en liten dvärgkanin, som jag tyvärr måste göra mig av med p.g.a utrymmeskäl. är det någon som vet vart man kan vända sig? jag...
Svar
4
· Visningar
1 206
Senast: Mynta2
·
B
Övr. Djur Har en jätte fin gulbukad :love: sköldpadda som jag tyvärr måste göra mig av me pga av flytt.... nån som vet någon bra omplacerings sida...
Svar
6
· Visningar
1 830
Senast: busbus
·
Övr. Djur Blev erbjuden att ta hem ett teddymarsvin i helgen. En social och framåt liten dam som jag är jätteförtjust i! :love: (Stackaren är...
Svar
9
· Visningar
3 301
Senast: Dravena
·
M
Övr. Djur Nu kommer en marsvinsfråga alla marsvinsexperter :smirk: Går det att förutspå vilken färg ungar efter dom här två marsvinen skulle...
Svar
8
· Visningar
1 376
Senast: Marie_C
·
M
Övr. Djur Måste bara berätta om min duktiga kanin Molgan. (Han blev hittad vid en badplats i Borås i sommras och har fått stanna) I går hoppade...
Svar
3
· Visningar
1 048
Senast: Marie_C
·
Övr. Djur Har ju 6 kaninungar hemma som nu är 3 veckor. Sedan de öpnnade ögonen har en varit geggig i ena ögat-inte rinnande utan vit gegge som...
Svar
16
· Visningar
2 929
Senast: paradiset
·
E
Övr. Djur ja undrar om ¨någon har nåt tips så man kan minska själva "skvättningen" eller är enda lösningen att kastrera ? :confused:
Svar
1
· Visningar
1 345
Senast: Marie_C
·
Övr. Djur Äntligen några foton på kaninungarna iallafall! Fler kommer på onsdag när de är framkallade ,tills dess håll till godo! Gå in på...
Svar
6
· Visningar
1 352
Senast: Marie_C
·
M
Övr. Djur Här om dagen när jag var ute å körde moppen så såg jag ett litet svart djur i vägkanten. Jag stannade för att kolla vad det var för...
Svar
11
· Visningar
1 775
Senast: Marie_C
·
M
Övr. Djur Måste bara visa kort på min lilla igelkott Kalle. Han låg på ett ställe utan att röra sig i 3 dagar. Efter det ringe dom till mig och nu...
Svar
16
· Visningar
1 773
Senast: gul_zebra
·
L
Övr. Djur Jag undrar från vilka träd man kan använda grenar till sittpinnar och dylikt till undulater. Jag vet att man kan använda grenar från...
Svar
1
· Visningar
1 624
Senast: Marie_C
·
Övr. Djur OM man tänker klippa fåren på hösten, NÄR är det då bäst att göra det? Mina ullbollar börjar bli riktigt långhåriga redan nu, så jag...
Svar
7
· Visningar
1 566
Senast: Ti_Ti
·
R
Övr. Djur är det nån har som holler på me det??? :idea:
Svar
4
· Visningar
1 264
Senast: carro_wendy
·
W
Övr. Djur Vad finns det för helsvarta ormraser :confused: Jag vill gärna ha bilder på dom :D
Svar
13
· Visningar
2 364
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Löss
  • Fjordingtråden
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp