Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

L
Övr. Djur Hur gör ni när ni åker bort? Lämnar ni fåglarna till någon, tar ni med dem dit ni ska eller kommer någon hem till er och ser till dem...
Svar
5
· Visningar
913
Senast: sleepy
·
M
Övr. Djur Mitt mkarsvin var för runt 2 veckor sen lös i magen och ville mest ligga ner den dagen. Varade bara en dag och han var sedan pigg som...
Svar
3
· Visningar
812
Senast: HumleDumle
·
Övr. Djur För ca 2 år sen fick min kanin ngn slags ohyra eller något ovanför svansen. Vi fick tipset att tvätta med hundschampo, det hjälpte inte...
Svar
3
· Visningar
817
Senast: Poxz
·
H
Övr. Djur Är det nån som kan lite om dom? Jag har fått två vaktelägg av min granne, men jag kan INGENTING. Hur sköter man äggen? Hur lång tid tar...
Svar
3
· Visningar
2 320
Senast: Hajjen
·
T
Övr. Djur Kan man det utan att det blir liv i gården? Jag har Blommisar och vill i så fall ha nåt som ruvar. Ti_Ti
Svar
2
· Visningar
1 179
Senast: Ti_Ti
·
I
Övr. Djur ... att sluta sakna någon så ? Han va ju min dammtuss... :cry: Det va den 7 maj i år som det hände... mamma ropade på mej på...
Svar
4
· Visningar
854
Senast: IsaIrina
·
F
Övr. Djur är i min ägo! :love: :banana: Det här är Pee-Wee: 2
Svar
20
· Visningar
5 624
Senast: yackie
·
R
Övr. Djur Ska de ha en "påse" under hakan eller ej???? :confused:
Svar
6
· Visningar
1 100
Senast: Stoppard
·
M
Övr. Djur Jag har hört att flera marsvinsuppfödare låter marsvinsungar svälta ihjäl istället för att ta bort dem. Jag tycker det är hemskt att... 2
Svar
23
· Visningar
3 314
Senast: Stoppard
·
D
Övr. Djur Om två veckor exakt ska jag åka å hämta min lilla illerhona...Nikita ska hon heta å jga längtar så! Finns d nån här som har illrar?
Svar
13
· Visningar
1 066
Senast: enjes
·
C
Övr. Djur Någon som vet om hundar går bra ihop med minigrisar? :confused: Har en liten hund på snart 3 år och ca 8 kg och funderar på att köpa en...
Svar
1
· Visningar
960
Senast: Meibla
·
C
Övr. Djur Lägger tråden här eftersom jag vill ha svar snabbt! Någon som vet om hundar går bra ihop med minigrisar? Har en liten hund på snart 3...
Svar
4
· Visningar
4 811
Senast: Bebben
·
Övr. Djur Fast bara på fåglarna, för mörkt annars... Undulaterna: http://www.zoonen.com/res/user/99814/galleri/234043/dsc02491_orig_SE.jpg...
Svar
4
· Visningar
739
Senast: sleepy
·
Övr. Djur Har tre dagar i rad sett honom nere vid getterna. Börjar fundera på om han är kär i mina getter *S* Detta är inget gammalt rådjur då...
Svar
4
· Visningar
786
Senast: Tviggy1081
·
T
Övr. Djur vad som hände med min undulat som dog, kan jag tala om att de tog emot den, inte hittade något direkt fel eller kunde säga vad hon var...
Svar
9
· Visningar
883
Senast: Marie_C
·
Övr. Djur Såg i morse att mitt marsvin fått som en rejält grå hinna som rinner lite över sitt ena öga. Igår såg jag inget konstigt, och hon äter...
Svar
5
· Visningar
3 659
Senast: Lotus
·
M
Övr. Djur Kan man ge hösilage till marsvin istället för hö. Tänkte försöka minska på dammet här hemma pga allergi...Kom på att detta kanske kunde...
Svar
12
· Visningar
1 524
Senast: TCJ
·
I
Övr. Djur Han är typ... nio år elr något... å han börjar bli grå om nosen... hehe.. han är så söt... :love: Vet ni någon gammal kanin ? *hur...
Svar
4
· Visningar
765
·
H
Övr. Djur Jag tog några kort på ninungarna igår, Dom föddes i lördags, så dom blir alltså en vecka i morgon! :bump: Mamman Anki och boet... 2
Svar
28
· Visningar
1 755
Senast: Hajjen
·
Övr. Djur Min mushane totte är över 3 år nu, kanske 3,5 år.. Nu börjar det gå ut för, han har andnings problem och eller hjärt fel, dessutom tror...
Svar
8
· Visningar
972
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka