Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Det finns ju övningar för rakriktning, tänker mest på skolorna, men finns det övningar där hästen SJÄLV uppmuntras att gå rakriktat...
Svar
15
· Visningar
1 699
Senast: Chrona
·
L
Hoppning Jag har en C-ponny som älskar att hoppa men när hon ska trava över bommar så blir hon hetsig och vill slänggaloppera över dom...
Svar
2
· Visningar
732
Senast: JuliaBB
·
Western :love::love: Hej här är lite bilder på speciella hästar. Kolla in painten han är så fin tänk om man hade råd med den 12500euro. De...
Svar
8
· Visningar
1 211
Senast: Bewildered
·
Hoppning Vad tycker ni är bra med clear rounder? Är dom bättre än vanliga tävlingar eller sämre? Vill höra eran åsikt! 2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 412
Senast: Silversnubben
·
R
Hoppning Jag har en hopphäst . Jag tänkte snart debutera 120 på henne , men vi har ett problem .. Hon byter inte galopp . Hon har gått 120 förut...
Svar
15
· Visningar
3 272
Senast: swe
·
T
Hoppning Jag blir tokig!! Min häst hoppar otroligt stort och jag har ett sjå med att försöka hålla mig kvar över hinderna. Mitt problem är att...
Svar
4
· Visningar
997
Senast: GoneRiding
·
L
Dressyr Halloj! Nu behöver jag hjälp av någon som kan dressyrreglerna bättre än jag. Får man rida med ett schabrak med ganska stor text...
Svar
6
· Visningar
1 223
Senast: loveratte
·
A
Körning Börjat köra in min häst och det går jättebra. Men oavsett hur trygg och lugn han kan verka vill jag ha sprengers snabbkopplingarna till...
Svar
8
· Visningar
1 057
Senast: Aatos
·
M
Hoppning Är det en bra sadel? Har kollat lite på en billig, men ville bara veta om det dög eller om det bara var skräp ;)
Svar
3
· Visningar
779
Senast: majabergman
·
L
Körning Har köpt en "mjölkvagn" till fjordingarna, bladfjädrarna bak har börjat rosta lite. Jag kommer förvara vagnen innomhus men vill behandla...
Svar
3
· Visningar
1 217
Senast: Jejan
·
Dressyr Hur är det egentligen? Måste man ha sporrar när man startar unghäst i LC-LB eller kan man få dispens?
Svar
2
· Visningar
936
Senast: Eastwick
·
Körning Någon som vet hur kvaliten på lädret är? Är dem bra sydda? Är det samma sele som heter De Luxe? (samma bild på selar.se och Drive Out... 2
Svar
21
· Visningar
4 436
Senast: carmarnic
·
Körning Visst skulle hon passa bra framför vagnen? Hon älskar att bli tömkörd och vi har gjort det sedan hon var 2år. Hur cool som helst och går...
Svar
12
· Visningar
1 445
Senast: Cämz
·
Trav Vad tycker ni om denna fighter? Som tagit fem raka segrar inom rikstoton och har klättrat snabbt upp i klasserna. Jag personligen...
Svar
8
· Visningar
1 066
Senast: LadySara
·
Western Har ni några tips på övningar jag kan hitta på med hästskrället? Hon är väldigt stressad av sig, men har blivit mycket bättre under... 2
Svar
26
· Visningar
2 865
O
Distans Ni som rider länge o långt, har ni någon extra stötdämpning under era sadlar förutom paddar o vojlockar? Jag rider själv i westernsadel...
Svar
10
· Visningar
2 148
Senast: annoj
·
Körning Just det, hur förvarar ni era vagnar på sommaren/vintern?
Svar
11
· Visningar
1 227
Senast: Vindelkusken
·
T
Hoppning Jag smiter in från dressyr. Min D-ponny lyckas på nåttvis att bocka mitt i hindren. Det känns som ja har provat allt ja har vart jätte...
Svar
8
· Visningar
1 317
Senast: Tictacto
·
U
Western Vad har ni för byxor när ni rider? Skulle behöva ett par nya men vet inte vad jag ska ha. 2
Svar
38
· Visningar
5 060
Senast: Gordon
·
Dressyr Ja, ni ser ju frågan. När det satt vinterpälsen klart? Eller kanske när de börjar med pälsbytet och blir trötta och svettiga för... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 695
Senast: orion_x
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka