Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Western http://www.pixbox.se/alb597547
Svar
7
· Visningar
1 591
Senast: Shiney
·
B
Körning bilder nya för dagen på Bianca framför rockarden.:banana: Säg vad ni ser och vad ni tycker! Jag ser själv att rockarden har bakvikt... 2
Svar
22
· Visningar
5 003
Senast: Bacillen
·
Western Sitter just nu och är lite sur.Skulle ha varit till Sunne under helgen på kosse-träning men pga av förfå deltagare så blev det...
Svar
14
· Visningar
1 667
Senast: SKOGSRÅA
·
Islandshäst Jag har lite funderingar ang. täcken och storlekar... Jag har en häst som jag troligtvis kommer att köpta (så som det ser ut nu iaf)...
Svar
17
· Visningar
1 432
Senast: Draumsyn
·
Körning Är något jag funderat på... Är nämligen i startgroparna för att köpa en shettis för körning och undrar nu hur ni med shettis, ni... 2
Svar
38
· Visningar
3 743
Senast: schelin_j
·
Trav Tror mitt förra inlägg blev borttaget.. kan de ha berott på att ja frågade vad den kunde vara värd??? Hade ni velat ha ett sto som... 2
Svar
38
· Visningar
2 208
Senast: tinafinis
·
G
Trav Tar upp en ny tråd med anledning av diskussionen i tråden "Startförbud". Är det inte märkligt hur STC hanterar träningslistorna? -... 2
Svar
20
· Visningar
2 764
Senast: CK
·
S
Hoppning Kan man bli upklassad ut LC ? I sånafall hur många poäng ? Jag kan nämligen inte hitta de i TR! :D
Svar
15
· Visningar
2 217
Senast: Izabel
·
F
Western Hej på er bukemedlemmar! Jag tänkte höra en sak med er. Det är såhär att jag undrar över westernsadlarna från Hööks. En westerntränare...
Svar
6
· Visningar
2 501
Senast: Wild Rein
·
Hoppning varför använder man egentligen en matingal som har "platta" ?? Kan det vara för att hästen inte ska kunna fastna med frambenen i...
Svar
10
· Visningar
5 200
Senast: Fhanny
·
J
Körning Har ni några tips på var man kan köpa ett snyggt huvudlag med lösa skygglappar och aachennosgrimma
Svar
7
· Visningar
1 106
Senast: Nussikan
·
Dressyr Nu är kandaret jag suktar efter nedsatt!! ...till 4500 :crazy: Ett Albion - KB och det är så mjukt, och så fiiiint!! :bow: Någon som... 2
Svar
20
· Visningar
2 312
Senast: Eve
·
Hoppning Eller kanske snarare bättre fram för skänkeln, hur gör man? Har en donna i stallet som trixar lite... Jag får henne inte riktigt... 2
Svar
23
· Visningar
2 433
Senast: Equilina
·
Hoppning Hallå alla hoppintresserade. :angel: Var har ni köpt era hinder? Såg att Granngården har i metall men de vita plast har jag inte... 2
Svar
21
· Visningar
2 472
Senast: Qwerty hopp
·
M
Körning Skulle ni rekomendera den här? Tack på förhand!:bump: 2
Svar
21
· Visningar
5 850
Senast: Nussikan
·
Western Jag har kommit på att min häst nog är ganska svankig över ryggen. Provade en continental häromdagen och det gick ju inte alls...
Svar
11
· Visningar
2 945
Senast: Bill
·
S
Hoppning En snabb fråga, jag ska iväg och tävla hoppning imorgon(regional), och nu när jag tittade på kavajen så är den VÄLDIGT smutsig:angel...
Svar
9
· Visningar
805
P
Western Hoy. E d nån som ska dit? Jag jobbar , vilket innebär att Bewildered får tävla min pålla. :angel: Hon kommer att död mig för detta.:D ... 2 3
Svar
40
· Visningar
2 879
Senast: Paxinarion
·
S
Hoppning En av mina ponnyn (6-åringen) har börjat slarvat väldigt mycket med att lyfta på benen när det gäller cavaletti och lägre hinder. När...
Svar
2
· Visningar
1 082
Senast: Dark_Iris
·
Hoppning är det nån mer än jag som förälskat sig i den här hjälmen?:love: först tyckte jag den var jätteful men nu älskar jag den. GPA... 2
Svar
35
· Visningar
2 763
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka