Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

J
Körning Hejsan, Undrar om ni kan hjälpa mig lite. Jag har en unghäst, islandshäst på 3år 4mån, som jag håller på och kör in. Van med...
Svar
6
· Visningar
1 070
Senast: Persikan
·
Islandshäst Nu är det här inte islandshästar.,.. jag vet... men jag vänder mig till er för att ni är experter på att se gångarterna tölt och pass... 2 3
Svar
59
· Visningar
6 088
Senast: Halastjarni
·
Körning Vad är det för fel att köra rockard med loksele? Jag kör alltid oavsett vagn bakom med loksele.Många har frågat mig varför speciellt med...
Svar
6
· Visningar
1 237
G
Tävling hej.. jag undrar en sak.. man får ju tävla ponny efter man är 18 men får man då tävla den hur länge som hälst..asså typ när man är 25...
Svar
19
· Visningar
2 247
Senast: Nussikan
·
I
Fälttävlan Någon som ska dit? Tilda planerar att åka. :D 2
Svar
34
· Visningar
4 081
Senast: Murray
·
Trav vilka har jag att välja på? tiburhästar har gett bra avkommor i kombination med mitt stos stam, men vilka finns i avel? shibur är ju...
Svar
4
· Visningar
1 044
Senast: Konie
·
Dressyr Ja som tråden lyder, vad har du för märke/modell på din hatt och ev.frack? Jag ska börja leta både ny hatt och frack då jag är så... 2
Svar
35
· Visningar
3 087
Senast: Salinero
·
Hoppning I det stallet som jag hjälper till med är det en häst som är väldigt speciell att rida. Hon är väldigt pigg och vill hela tiden framåt...
Svar
3
· Visningar
824
Senast: Raider_
·
Western För oss som i år har föl! Hantering, händelser och hur vi förbereder fölen på åren som kommer! Hur tidigt börjar ni klia och klappa...
Svar
13
· Visningar
1 389
Senast: malumbub
·
Trav Behöver lite tips och feedback. I framtiden vill jag skaffa kallblod och träna för trav. Har tidigare skött travhästar i en massa...
Svar
1
· Visningar
711
Senast: AliasAnovi
·
Islandshäst Hej det finns säkert många trådar om det här men jag har tittat lite och kan inte finna någon som täcker mitt problem så här kommer en...
Svar
2
· Visningar
918
Senast: Norrberge
·
G
Trav Någon här som har erharenhet av detta? Har idag påbörjat vattenträning på rullband samt "backträning" som ett komplement till den...
Svar
4
· Visningar
1 337
Senast: Gnistra
·
F
Hoppning ja är då inbiten dressyrare med en helt underbara ponny som kan allt till msv dressyr, msv a hoppning:) själv har ja alltid ridit...
Svar
12
· Visningar
1 576
Senast: fenny_92
·
J
Övr. Grenar Tänkte införskaffa mej ett par jockeystövlar för att komma ner i vikt för montén. Min fråga är vart man hittar dom bästa utan att dom...
Svar
5
· Visningar
2 084
Senast: Jaba
·
Dressyr hej alla som har koll! vad kostar sånna pannband? finns de på någon hemsida? jag vill ha ett till mitt OS kandar, för jag har ett med...
Svar
4
· Visningar
1 082
Senast: remmis
·
N
Dressyr Hej :) jo jag undrar om någon skulle villja förklara för mig hur man lättast kan lära sin häst piaff/passage?.. Jag har jobbat mkt med...
Svar
12
· Visningar
1 948
Senast: remmis
·
Hoppning Är det nån här som har en hopphäst efter Indorado...håller ju på att leta häst och velar mellan tre hästar, varav den ena är efter...
Svar
5
· Visningar
1 131
Senast: Baddy96
·
Distans Ett stort grattis till Gun som ridit 40 mil och Gunilla som ridit 37mil i Pony Express Endurance ride –Grand Canyon. En fantastisk...
Svar
12
· Visningar
1 835
Senast: Dragster
·
F
Western Någon som har ett eget westernstall hemma, eller som en egen liten westernstad? Om du har det, knäpp gärna några kort och lägg in här!
Svar
6
· Visningar
2 279
Senast: Charmy
·
K
Trav Har 1 stycke dam som är väldigt hetsig att köra. Testar just nu ett Järvsöfaksbett men har blivit rekommenderad att testa ett läderklätt...
Svar
6
· Visningar
1 346
Senast: cämela
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka