Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Hur hanterar ni era hästar när de blivit överansträngda ?
Svar
7
· Visningar
965
Senast: Kiickan
·
Islandshäst Hingsthållaren ringde precis, Kaela är dräktig på första försöket!!!:) 17 dygn sa vet. Kan någon hjälpa mig när fölet beräknas komma...
Svar
9
· Visningar
1 058
Senast: Troelli
·
B
Western Jo, jag har hört att man inte kan ge havre till QH, men har inte riktigt förståt varför isf:confused: Ni som har QH, stämmer detta... 2
Svar
32
· Visningar
2 366
Trav VAd skulle ni betäcka en stycken Gåvanfrånovan med?? Har länkat hennes stam i namnet. Om vi sätter priset på ca 40.000 och krav på... 2 3
Svar
50
· Visningar
3 467
Senast: Nafayette
·
Distans Nu undrar jag om det är någon som vet något om hur banan ser ut på Billinge ritten. Är den mycket backig eller någorlunda plan. Jag...
Svar
5
· Visningar
1 290
Senast: Nilla
·
P
  • Låst
Dressyr Jag undrar om man får tävla dressyr i hoppsadel :confused: :d
Svar
2
· Visningar
837
Senast: Magnum
·
N
Western Jag undrar vad det kostar att äga en quarterhäst! Inköp är ju alltid olika men i snitt per månad...ni vet...veterinärskostnader...
Svar
10
· Visningar
2 030
Senast: åke
·
L
Islandshäst Hejsan! Jag rider en Islänning några dagar i veckan nu på sommaren som jag skulle behöva hjjälp med.. Han är bara 7 år och kan...
Svar
10
· Visningar
1 326
Senast: Sunnatunna
·
L
Körning Hejsan! Har funderat på att köpa en ponny och använda till körning. Har inte så mycket erfarenhet kring körning, mer än att min pappa... 2
Svar
23
· Visningar
2 061
Senast: Nussikan
·
Körning Bättre sent än aldrig? (Jag KAN FORTFARANDE inte logga in på min hemdator ) Motivationen KOM tillbaka dagen innan vi skulle åka till...
Svar
5
· Visningar
1 518
Senast: Cämz
·
Hoppning Vad tycker ni om detta V-formade pannbandet? :d 2
Svar
20
· Visningar
1 979
Senast: Taladinn
·
Western Mitt sto kan vara lite grinig mot andra hästar vilket tyvärr kan resultera i en varnande spark om de kommer för nära. Detta händer dock...
Svar
11
· Visningar
1 133
Senast: lakrits
·
F
Islandshäst Har ett stort islandshäst sto på 4 år,som jag börjat promenera/klättra i skogen med. Tänkte försöka få henne att muskla sig lite innan...
Svar
10
· Visningar
2 060
Senast: fannar
·
Dressyr Hej hej! Jag bara undrar om ni har lust att dela med er av några tips på träning för att rätta till en snedmusklad häst? När han... 2
Svar
28
· Visningar
4 458
Senast: Kookaburra
·
Distans http://www.s-r-f.net/ Här är en länk till startlistan för SM på Simlångsritten. Sak vi köra vadslagning om de 3 första platserna?:)... 2
Svar
35
· Visningar
3 064
Senast: Kesella
·
J
Trav Hejsan! Jag har ett sto som har en väldigt känslig hud. Hon är "skorvig" på lite olika ställen, och får skav jätte lätt av selen. Hon...
Svar
2
· Visningar
904
Senast: Lime72
·
T
  • Låst
Hoppning Jag undrar om någon vet något stall/någon tränare i Göteborg med omnejd där man kan träna hoppning på någon av deras hästar? Jag är...
Svar
2
· Visningar
791
Senast: LenaH
·
Dressyr Om hästen går klockrent i skänkelvikning undan höger skänkel men är svårare undan vänster skänkel, vart är hästen svagare då? :confused... 2
Svar
26
· Visningar
2 209
Senast: catfight
·
Dressyr Jag har funderat lite på vad det innebär när hästen går så här med bakbenen, liksom ingen riktig vinkel vid hasen...
Svar
12
· Visningar
3 129
Senast: tinafinis
·
Trav ...till mig :angel: för idag vann jag ett bygdetravslopp - monté :D:banana:
Svar
19
· Visningar
1 336
Senast: Ballerina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka