Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Jag kör ju bara för nöjes skull, alltså inte inriktad på tävling. Jag har lite problem med att svänga, eller ska jag säga flytta...
Svar
1
· Visningar
799
Dressyr Ursäkta för okunskapen, (Är hoppryttare:o haha) Måste man ha knoppar på dressyr tävling? Visst är det finast med det så om jag ska...
Svar
13
· Visningar
1 094
Senast: Emale
·
F
Körning har en shettis som jag har haft utlånad istortsett i 2 år o nu kom han hem lite med lite lägre hull än förut(undrar varför) o han har ju...
Svar
5
· Visningar
2 126
Senast: fjordinghanna
·
S
Dressyr Vad har den här hästen för förutsättningar i dressyren? Hur tror ni att den är att rida? Nyfiken på vad ni har att säga... Det är min... 2
Svar
30
· Visningar
2 860
Senast: Susan
·
G
Övr. Grenar Har totalt glömt bort - vad är kvaltiden på 1000 m för 3-åriga och äldre hästar? Och för 2-åriga på 800 m? Trodde att jag hade det...
Svar
2
· Visningar
1 651
Senast: Gisburne
·
F
Övr. Grenar hejsan. tänkte höra om d eva någon vänlig själ som hade lust att svara på mina frågor, försökt hitta svar själv men e nog för "grön"...
Svar
3
· Visningar
1 170
Senast: Ninniw
·
K
Fälttävlan Ok, vad är skillnaden i terrängen mellan Debutant och Lätt för en D-ponny? Att det är högre fattar jag ju, men kommer det andra...
Svar
8
· Visningar
1 302
Senast: Kung Bob
·
M
Islandshäst http://www.youtube.com/watch?v=q6P19N9PrNo :) Efter en minut kommer jag in i bilden, det tar lite tid, ha tålamod :rofl:
Svar
8
· Visningar
1 073
Senast: Hambo
·
Körning Jag önskar alla på Körning en riktigt GLAD PÅSK!
Svar
4
· Visningar
851
Senast: Fia-Lina
·
N
Hoppning Jag behöver lite hjälp :P Jag håller på att träna min häst i hoppning, han är jätteduktig, vi hoppade 50 idag och försökte oss på 70... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 747
Senast: moonbecca
·
F
Dressyr Även om inte passage ingår i ponnydressyr på tävlingar så är det väl ändå en mening att lära ponnyer passage för att förbättra traven t... 11 12 13
Svar
258
· Visningar
22 110
Senast: Lopphög
·
G
Tävling Hej! vist är det så att om det står på den sensaste ändrigen på starlistorna hur många placerade det är,då får dom vell inte ändra om...
Svar
3
· Visningar
873
Senast: trazel
·
Western På läderflärpen står det: 1031 04 16 Att 04 och 16 står för bomvidd samt sitsstorlek vet jag, men vad står de första...
Svar
2
· Visningar
916
Senast: bigganl
·
J
Hoppning Nån som var där och tävlade idag ????
Svar
14
· Visningar
1 242
Senast: Farrix
·
Hoppning Hej! För inte länge sen så tyckte jag att jag va duktig inom ridning men nu när jag har kollat i forumet så ser man hur 9åringar tävlar...
Svar
15
· Visningar
1 109
Senast: ZanMiguel
·
J
Hoppning Har en arabkorsning som jag hoppar på...Nu är det så att han typ "släpper" bakbenen över ett hinder, inte så att han river men jag...
Svar
9
· Visningar
994
Senast: Henchen
·
S
Islandshäst ...ändra inriktning helt. Jag har ridit dressyr och hoppning hela mitt liv. Nu har jag ett mindre handikapp i form av sjukdomen EDS... 2 3
Svar
45
· Visningar
4 021
Senast: Korven
·
Tävling Satte mig ner nu och kollade på kvaltävlingar till Breeders Trophy, paniken växte allt efter som, det finns ju nästan inga alls!!!:eek...
Svar
2
· Visningar
835
Senast: Russin8
·
G
Dressyr Hej Är det nånn som har ridit Lb:0? är den kul?Nått som är svårt??
Svar
6
· Visningar
892
Senast: Galax
·
Hoppning får en ponny som kommit femma i Sm(förra året) hoppa L:C L:B lokal`????:confused:
Svar
17
· Visningar
1 118
Senast: Henchen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka