Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Hoppning Hur högt tävlar ni? vilka klasser och hur går det? planerar ni att flytta uppåt? 2 3
Svar
40
· Visningar
2 958
B
Körning Jag börjar bli lite nervös. Min shettis ligger i nuläget på lite drygt 106cm i mankhöjd. Måste man slutmäta ponny för att kunna tävla...
Svar
4
· Visningar
1 568
Senast: My64
·
Fälttävlan Vad är det för åldersgräns för att tävla B-Ponny i fälttävlan? :bump:
Svar
4
· Visningar
1 245
Senast: lundsbo
·
A
Fälttävlan :confused: lite tjatigt. men jag blir aldrig klok på det där med klasserna i fälttävlan. stämmer det att det är såhär: debutant...
Svar
3
· Visningar
1 920
Senast: Wiiie
·
Trav Vet ni någon travare som varit rejält stor, (170 och däromkring) och ändå framgångsrik? Jag behöver lite peppning, då vi har en åring... 4 5 6
Svar
104
· Visningar
6 426
Senast: CK
·
L
Dressyr Hur lär man en häst på bästa sätt att göra halt men enbart sitsen.. tränar en del på det, men vet inte om jag gör rätt.. mvh Emelie
Svar
10
· Visningar
5 769
Senast: PinkPanter
·
Körning Har lite frågor som jag hoppas få svar på. vill gärna ha en bröstsele till min fjording men han har rätt lågt ansatt hals så jag...
Svar
8
· Visningar
1 052
Senast: Beppo
·
Körning Sammanfatta året som gått och berätta om dina nya mål, planer och förhoppningar för året som kommer! (spinn off på tråd på gnägg ) 2
Svar
30
· Visningar
2 358
Senast: Primadonnan
·
Dressyr Kvalar man dit? Ingår det byten eller enkla byten och skolorna? ?
Svar
7
· Visningar
1 039
Senast: Gilette
·
Dressyr Jag skulle behöva hjälp med övningar för hur jag ska få min häst att belasta bakbenen lika mycket i dressyrarbetet. Jag rider sällan för...
Svar
14
· Visningar
1 741
Senast: Camilla_H
·
Dressyr Red min häst idag för första gången sen i somras, ett lätt skrittpass på småvägar här omkring. Hon var pigg och glad men kändes ändå...
Svar
3
· Visningar
839
Senast: Darbhanga
·
Y
Övr. Grenar Hej! Jag är en 23 år gammal tjej som vill börja med fullblod och helt enkelt utbilda mig till jocky!!:bump: Har tänkt gå den är...
Svar
11
· Visningar
1 514
Senast: Ninniw
·
D
Trav Skulle va kul & höra lite vad ni har för planer för era 03:or hur ni tränar osv.... Själv är jag bara ute & motionskör när det finns...
Svar
6
· Visningar
807
Senast: Cambrie
·
Körning Som kan/ vill hjälpa mig köra in min 2, 5 åring för avtalad summa pengar/ per gång eller liknande. Han är 151 i mankhöjd och mycket...
Svar
8
· Visningar
968
Senast: Cronis
·
F
Körning Vad heter: - brösta - draglinor - huvudlag - tömmar - baksele på engelska? :confused:
Svar
4
· Visningar
2 426
Senast: Fjunet
·
L
Islandshäst Jag har en islandshäst som är 9 år (snart 10) han är fyrgångare. Jag har alldrig ridit femgångare förut så jag vet inte hur passen...
Svar
5
· Visningar
881
Senast: skuggi
·
F
Trav Det finns ju inget skit i travet skryter ju en del om :angel: Här var det knappast "iordningställt" :devil... 2
Svar
28
· Visningar
2 099
Senast: EmmaJo
·
P
Distans Jag har letat efter en ny sadel åt min ponny (connemara) jättelänge, och testat allt ifrån stübben-sadlar till bomfria sadlar, men ingen...
Svar
1
· Visningar
978
Senast: Nattuggla
·
M
Trav Finns det någonstanns på nätet där jag kan se att mitt russ är travreggat?
Svar
4
· Visningar
1 263
Senast: ameo
·
O
Tävling vad är det som gäller när det gäller tävlingar i alla grenar kan man vara hur gamal som helst om man vill tävla på a-b-c-d- ponnyer hela...
Svar
4
· Visningar
1 061
Senast: Nyrelski
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka