Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Övr. Grenar Vet du?! Det är Maria och Red Simba du har på din användarbild! Kolla: blå-vitt med blåa prickar på det vita. Fux-häst...
Svar
8
· Visningar
1 178
Senast: Seabaz
·
Trav Har insett jag på torsdag måste ringa upp en kusk och fråga om h*n vill köra min häst. Och jag har ingen riktig koll på vem jag ska... 2
Svar
24
· Visningar
1 800
Senast: cämela
·
Svar
16
· Visningar
5 914
Senast: jesse
·
Körning Jag brukar tömköra min häst (fd travare) nån som har några bra tips när man är ute och tömkör? Jag kan dock ej tömköra på åker eller...
Svar
2
· Visningar
890
Senast: CA
·
Western Behöver en ny sadel till min gamle kompis på direkten. Har tyvärr ingen möjlighet att åka iväg med honom till butiken. Finns det någon i...
Svar
1
· Visningar
897
Senast: tiisa
·
M
Hoppning Hoppas att någon trevlig buke kan förklara för mej de här? Klass 4 LD A1:d/A Klass 3 LC A1:c/A Klass 2 LB A1:a/A Klass 1 LA A1:d/A Det...
Svar
14
· Visningar
1 331
Senast: DFZ
·
F
Körning Är det försent att köra in ett 12-årigt sto? och vad kostar det osv!?
Svar
5
· Visningar
1 157
Senast: miamiamia
·
Körning HAr ngn sin arab till körning? Undrar eftersom man oftast bara har "grova" hästar till d!
Svar
4
· Visningar
1 129
Senast: Fodong
·
P
Hoppning hur brukar ni rida dagarna efter en lättare hopptävling? alla i min omgivning säger olika :crazy:, så nu får jag fråga er! :bump: /sandra 2
Svar
21
· Visningar
1 555
Senast: urkella
·
S
Western Hejsan! Min häst har fått skav av sin westernsadel, ska se om jag kan förklara det här. Stiglädrena sitter vi fast med två "pipor" som...
Svar
5
· Visningar
1 222
Senast: PeCo
·
Hoppning Jag ska vara med på en stilhoppning på ridskolan i helgen. Det är första gången och jag är lite nervös. Ni som har lite erfarenheter :)...
Svar
18
· Visningar
1 546
Senast: Daniel
·
Distans Hej Hej... Min häst har tidigare gått distans och har relativt bra grundkondition, när jag är ute och kör henne lunkar jag på i trav och...
Svar
1
· Visningar
1 209
Senast: LisaFaldt
·
S
Islandshäst ...burde gå helt fint, MEN... Hesten min er 133 i mankehøyde, ridd i 1 1/2 år, er relativt kraftig, men har fortsatt en del ryggmuskler...
Svar
19
· Visningar
2 059
Senast: sleepy
·
R
Övr. Grenar lägger tråden här också.Min dotter har fått epilepsi.Bör jag,ska jag låta henne fortsätta rida och hålla på med hästar?Hon får bara små...
Svar
4
· Visningar
1 608
Senast: Cronis
·
Hoppning Hur många klasser skall man rida med en "grön" häst? Tänker då på 90-100 på lokal nivå. Hur resonerar du vid anmälan till tävling? Hur...
Svar
8
· Visningar
959
Övr. Grenar Förening för nordsvenska och varmblodiga travare som omskolats till ridhästar! Finns det? Om inte, finns intresset för att skapa en... 2
Svar
32
· Visningar
3 183
Senast: ika77
·
Fälttävlan Den 3-4 april drar (svenska) säsongen äntligen igång! Är det någon mer än jag som ska till Flyinge då? eller har ni er kick off i Gärds...
Svar
7
· Visningar
1 516
Senast: Sivan
·
S
Western Kan någon vänlig själ förklara för mig vad som skiljer ridning med stångbett resp vanligt tränsbett åt? Ny på western
Svar
2
· Visningar
941
Senast: saxen
·
E
Hoppning vilket \"dominerar\"?! va ett tag sen ja va ute o tävlade sedan den ny regeln med kavaj/klubbjacka tagits fram! undrar nu hur d är på...
Svar
13
· Visningar
1 145
Senast: Creiwry
·
  • Låst
Islandshäst Finns några islandsryttare norr om sthlm här ? :) Jag har arabhästar o bor i Närtuna mellan rimbo o arlanda som är omgivet av... 2
Svar
25
· Visningar
2 994
Senast: bengall
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka