Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

B
Körning jag har fått frågan om när man kör in en shettis. är det någon specific ålder eller är det runt en viss ålder då de är som mest mogna...
Svar
8
· Visningar
1 817
Senast: alisson
·
S
Körning hästen är 11år och orädd för allt. tömkörd innan han blev sjuk. har ridit och hållt i "träd" medans jag red.. (hade avverkat utanför...
Svar
2
· Visningar
1 918
Senast: Ajabaja
·
Körning Äntligen är det över för detta år stor sorg att det dröjer ett helt år till nästa gång. Vet inte vart laget hamnade, långt ner troligen...
Svar
4
· Visningar
1 935
Senast: Welsh
·
Körning Hejsan! Bara undrar vad ni har för erfarenheter av att ha med er en häst till när ni är ute och kör. Det är så att vi har en super...
Svar
5
· Visningar
2 207
Senast: Taz
·
A
Körning Förut när jag tävlat i bruksskörning har jag använt mitt vanliga postkandar och ingen har sagt något. Men på SM fick man straff för...
Svar
4
· Visningar
2 196
T
Körning Hur hårt skall allting sitta och hur vet jag att selen passa just mina häst, har en gammal fin loksele med baksele som jag ärvt av min...
Svar
5
· Visningar
4 154
Senast: Tomaten
·
Körning Ni som håller på med körning,hur mkt och hur länge håller ni på att tömköra innan ni börjar med släpor? Eller vad gör ni när ni tar...
Svar
4
· Visningar
2 762
Senast: _L_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Löss
  • Fjordingtråden
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp