Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

A
Tävling Vart hittar man info om kval dit? Kollade Falsterbo Horsehow´s hemsida hittade inget. Swedehorse? Berätta allt!
Svar
3
· Visningar
1 766
Senast: Ancor
·
Tävling när brukar dessa skickas ut för det nya året? Måste anmäla innan den 14:e januari och därmed åxå ha betalat in min licensavgift innan...
Svar
4
· Visningar
1 340
Senast: Ylva
·
P
Tävling hejsan! det är så att min häst bara är 6år, och vad jag har förstått så får man ju inte tävla annat än clear round på lokal tävling...
Svar
9
· Visningar
1 531
Senast: Wimsan
·
S
Tävling Var skaffar man licenser för lokal tävling???? vad kostar det? jag ska tävla hoppning 20 februari på min fd travare men jag har...
Svar
4
· Visningar
1 310
Senast: megasus
·
Tävling Jag skall vara med på min första tävling med egen häst på torsdag (är så nervös att jag knappt kan skriva...) och jag har en fråga, hur...
Svar
3
· Visningar
1 424
Senast: megasus
·
R
Tävling Jo, det är såhär att jag har aldrig tävlat. Men om jag hittar en medryttarhäst jag får tävla på vill jag ju gärna ta vara på den...
Svar
9
· Visningar
1 551
Senast: megasus
·
Q
Tävling Vad menas med div1 div2 div3?? :confused:
Svar
7
· Visningar
1 600
Senast: _Peplis_
·
A
Tävling Är det något jag glömt?! Grönt Kort. Hästlicens Ryttarlicens Vaccinationsintyg. Måste man ha med hästens registreringsbevis?
Svar
2
· Visningar
1 657
Senast: aaa
·
T
Tävling Jag ska köpa en sällskaps- och promenadridningshäst (valack), som ska kunna gå som uppfostrare av mina framtida hingstföl och samtidigt...
Svar
19
· Visningar
2 403
Senast: Rufsan.
·
M
Tävling Hej Jag har varit inne och tittat flera ggr på Ridsports hemsida. Jag hittar regionala hopptävlingar för stor häst men inte lokala...
Svar
3
· Visningar
1 257
Senast: Madicken
·
N
Tävling Jag och nåra polare ska ordna träningstävling i januari. Höjderna kommer vara 30, 50 och 70 alltså kommer det antagligen komma oerfarna...
2
Svar
31
· Visningar
3 732
Senast: nexxa
·
A
Tävling Nu vill jag ha detta klart för mig! Är alla hästar med gröna papper automatiskt anslutna om man betalar in avgiften till Swedehorse...
Svar
5
· Visningar
2 215
Senast: athena
·
Tävling När jag var och kollade på en dressyrtävling i våras så var det en som sa när det var prisutdelning "men hon ställer ju sig på fel sida"...
Svar
15
· Visningar
5 990
Senast: Rufsan.
·
Tävling De nya priserna kommer att bli: * Lokal ryttarlicens 165: - * Nationell ryttarlicens senior 825: - * Nationell ryttarlicens junior...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
7 354
Senast: _otursbarn_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp