Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

E
Fälttävlan :banana: jag undrar om man kan rida med pessoa bett i dressyren på debutant fälttävlan ponny, kan någon förklara det där med straffpoäng...
Svar
14
· Visningar
3 963
Senast: fio
·
B
Fälttävlan Jaha... förra veckan bombadera jag me frågor inför debutant fälttävlan... Nu kommer efterfrågorna :bump: 1. Har för mig att jag läst i...
Svar
4
· Visningar
1 694
Senast: fio
·
Fälttävlan Jag tänkte vara med på en debutantfälttävlan på min lånehäst men jag vet inte riktigt vilka licenser som krävs för det. Tävlingen har...
Svar
6
· Visningar
1 911
Senast: aicha
·
Fälttävlan Ja det skulle jag faktiskt fast inte riktigt så illa som det låter :D Skall debutera med halvblodet om 2 ½ vecka och har problem med...
Svar
6
· Visningar
1 934
L
Fälttävlan var kan man skaffa det? jag vill prova på fälttävlan med min häst. vad e det viktigaste man ska tänka på? förrutom hästens kondition o...
Svar
7
· Visningar
2 112
Senast: LillTihra
·
L
Fälttävlan Har aldrig tävlat fälttävlan, men "min" häst har tävlat fälttävlan innan hon kom hit. Nu ska en klubb i närheten anordna Fälttävlans...
Svar
4
· Visningar
2 061
Senast: spatte
·
B
Fälttävlan ... så jag hoppas på att ni kunde svara på den här frågan! :rofl: Under terrängritten på en fälttävlan, så funderar jag på tiden... Är...
Svar
6
· Visningar
1 812
Senast: spatte
·
F
Fälttävlan måste man ha vita byxor när man startar dressyren eller går det med färgade?
Svar
2
· Visningar
1 856
Senast: spatte
·
S
Fälttävlan Har några frågor angående fälttävlan. 1: Kan vilken hästras som helst utföra fälttävlan? 2: Hur pass höga är hindren? 3: Varför är dom...
Svar
5
· Visningar
2 591
Senast: spatte
·
P
  • Låst
Fälttävlan hej jag undrar om man får låna terrängbanan där?! typ om man betalar en viss summa så får man rida banan?! vet någon om man får de? o...
Svar
2
· Visningar
1 824
Senast: Snuffsan
·
G
Fälttävlan Hihi... Var och tränade terräng idag! Det var ju hur kul som helst!! Tyvärr var ju min lilla pålle halt så jag fick istället låna en av...
Svar
5
· Visningar
1 846
T
Fälttävlan Någon som kan tipsa om var man kan hitta detta på nätet?
Svar
1
· Visningar
1 887
Senast: _Peplis_
·
Fälttävlan Här kommer några kort från Lag SM i Fälttävlan. Har inte hunnit med att fota så många idag, men ni får hålla tillgodo med dessa så...
2
Svar
25
· Visningar
7 688
Senast: Xenox
·
L
Fälttävlan vilka ska till lag sm i udden nästa helg? va rider du för för klubb??
Svar
12
· Visningar
2 418
Senast: shady
·
B
Fälttävlan Finns det någon som kan hjälpa mig med tips och ideér angående träning av fullblodshäst som har som mål att gå fälttävlan i höst. Har en...
Svar
1
· Visningar
2 069
Fälttävlan Någon som vet hur det gick?! Det finns ju inga resultat varken på SvRF eller Linköpings hemsida. :confused:
Svar
7
· Visningar
2 553
Senast: Nelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp