Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Q
Hoppning hej igen! har idag gått med på att rida min kompishäst på samma tävling jag själv ska vara med på på söndag det är bara en klubbtävling...
Svar
16
· Visningar
1 690
Senast: Qudexco
·
Hoppning Vad ska man göra när hästen är extremt tittig på tävling? På träning är det minsann inga problem. Vi har hoppat både grindar, muara och...
Svar
15
· Visningar
1 711
S
Hoppning Jag har en B-ponny som är 8 år. Förra året hade jag en duktig ryttare som tävlade honom t o m LB i hoppning och hon tog placering i så...
Svar
4
· Visningar
1 416
Senast: trazel
·
B
Hoppning Är det någon som har erfarenhet av att hoppa med side-pull? Min häst är ganska känslig i munnen och jag tänkte att det kan vara idé...
Svar
3
· Visningar
1 384
Senast: GoddessOfLove
·
E
Hoppning Måste fråga hur det går att vänja ett startat fullblod vid ny karriär som rid/tävlingshäst? Är något av en mentor för en yngre tjej...
Svar
11
· Visningar
4 317
Senast: teammalmgren
·
Hoppning Hej! e d nån här på Bukefalos som är /har varit hopprädd? Jag är fortfarande lite hopprädd efter en ponny som slängde v mig rätt in i...
Svar
19
· Visningar
2 016
Q
Hoppning nu har jag fått ett litet problem med min pålle som inte vill hoppa ordentligt när hindren blir för låga. han tar helt enklet inte i...
Svar
16
· Visningar
1 920
Senast: Qudexco
·
Q
Hoppning hej hej igen!! nu har jag fått ett förslag om att ställa upp i en liten klubbhoppning på 70 cm då pållen inte är helt igång! (tävlar...
Svar
6
· Visningar
1 279
Senast: Qudexco
·
J
Hoppning Vad är de för hinder som inte är tillåtna på lokal 90-110cm? Va nämligen på tävling förra helgen och en tjej som är insatt i att bygga...
Svar
19
· Visningar
2 996
Senast: ameo
·
K
Hoppning jag har stött på några hästar som slår ner alla bommar på hindren. De är villiga att hoppa/skutta/trava/gå, men de lyfter inte...
Svar
2
· Visningar
1 449
Senast: DFZ
·
S
Hoppning För ett par veckor sedan när jag var på lokaltävlig så var det inga bland unghästarna (Avd B) som red felfritt, så de hade då en...
Svar
16
· Visningar
3 313
Senast: **BORTTAGEN**
·
S
Hoppning Ja undrar, är det så att 5-åriga ponnyer inte får tävla i Avd A även fast dom har nollat två gr i Avd B? JA har en foderponny som är...
Svar
7
· Visningar
1 597
Senast: **BORTTAGEN**
·
E
Hoppning \"Flippan bettet\" utrustning-ML-1420526-ML-
Svar
0
· Visningar
1 311
Senast: Estelle
·
L
Hoppning Startas avd A eller B först?
Svar
1
· Visningar
1 190
Senast: walkman
·
Hoppning Syrran ska tävla nästa helg (för första gången på evigheter) och då vi bara har ett TR från tidig stenålder undrar jag om man måste ha...
Svar
11
· Visningar
1 876
Senast: Cyllene
·
C
Hoppning Det här är kanske en självklar fråga men jag glömmer alltid bort svaret. Vad är det för galopp å trav avstånd mellan hinder och bommar...
Svar
3
· Visningar
1 447
Senast: älgen
·
E
Hoppning Det här med avståndsbedöming är så himla svårt ! jag sitter och smyg"plockar" i henne utan att tänka på det och lixom försöker måtta in...
Svar
8
· Visningar
1 757
Senast: Splittan
·
M
Hoppning :bump:Är det någon som vet vilka regler som gäller i hoppning, alltså jag är 20år och har en maxad C-ponny.en kompis åt mig berättade...
Svar
3
· Visningar
1 219
Senast: Maddizz
·
S
Hoppning Ja har en liten fråga.. Gäller uppklassning till Avd A ponnyn eller ekipaget, och måste man ha med sig nånting till tävlingsplatsen som...
Svar
2
· Visningar
1 156
Senast: StarEmma
·
S
Hoppning vad heter t\'vlingen där man höjer hindren och ser vem som hoppar högst? sett på eurosport en gång och det va kul!
Svar
12
· Visningar
1 899
Senast: Janni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Masked Singer 2024
  • Kreditkort
  • SHL 23/24

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp