Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Vi har en ridbana som tidigare fungerat bra tills att någon fick för sej att harva upp det nedre lagret vilket gjorde att stenar & allt...
Svar
4
· Visningar
1 277
Senast: Liselott76
·
H
Hästmänniskan Hur mycket skulle ni vara villiga att betala för att hyra en häst under en period? :confused: 'tacksam för svar*
Svar
9
· Visningar
899
Senast: amkm
·
A
Hästmänniskan Ska snart köpa en häst som min pappa äger. Hästen har hästpass och är försäkrad. Undrar om det räcker att man skriver i hästpasset vem...
Svar
11
· Visningar
1 765
Senast: Macken22
·
J
Hästmänniskan Innan ni skaffade häst hur visste ni då att ni skulle komma att ha råd? Jag menar det är juh inte bara hästen och allt som kostar utan...
Svar
5
· Visningar
755
Senast: caradan
·
Hästmänniskan Vi är några som tänke starta en ridklubb. Ingen ridskola utan mest på kul för oss o ev andra som e intresserade... Åtminstone till en...
Svar
2
· Visningar
705
Senast: pm
·
Hästmänniskan Måste bara få uttrycka mig..... :devil: :cry: :devil: :cry: :devil: :cry: Jag hoppas att alla hästmänniskor är medvetna om att...
2
Svar
37
· Visningar
2 572
Senast: CallMeAce
·
Hästmänniskan Jag har två huvudsakliga "livsstilstyper" som person. Resor och djur. Båda är verkligen mina passioner men går ju inte ihop alls...
Svar
13
· Visningar
1 166
Senast: Cado
·
Hästmänniskan Jag ska göra en liten rid paddoc privat. Hur stor bör en volt fyrkant vara ? Jag har svenska halvblod ska kunna jobba i galopp mm...
Svar
3
· Visningar
959
Senast: hästmyran
·
Hästmänniskan Kan man schakta med en traktor eller måste man ha en grävskopa till det :confused:
Svar
3
· Visningar
912
Senast: armada
·
Hästmänniskan Vart kan man beställa nya stripes till sin transport? Orginaldekalerna finns inte att beställa. Men har ni förslag på något bra ställe...
Svar
3
· Visningar
773
Senast: ang
·
T
Hästmänniskan Har tre ston, varav ett nu är satt i avel. Räknar med (om allt går bra)att kunna sälja en avkomma per år. Om ytterligare två år sätts de...
Svar
10
· Visningar
1 271
Senast: Francess
·
Z
Hästmänniskan Vilket material blir billigast och bäst på en ridbana? Vi har fått för oss att vi vill ha gummiflis, men var får man tag på det? OCh...
Svar
1
· Visningar
868
Senast: Boj
·
M
Hästmänniskan Lite konstig fråga kanske, men hur brukar ni göra vid betessläpp, brukar ni skriva kontrakt eller något? Jag har mardrömmar om att jag...
Svar
2
· Visningar
701
Senast: Mia_R
·
S
Hästmänniskan hejj hejj alla glada! jag e ordförande i kilsrfs ungdimssektion å vi vill försöka få vårat skötar system på fötter! vi har tänkt och...
Svar
2
· Visningar
678
Senast: mai
·
Hästmänniskan Jag behöver solklart ett extraknäck! ;) Har i omgångar funderat på någon sorts webbshop. MEN de webbshoppar jag hittat är grymt dyra...
Svar
4
· Visningar
1 061
Senast: KungTulle
·
Hästmänniskan En \"ELOGE\" till inackorderingarna! Det skrivs mycket om vad som stör alla och hur irriterad man blir på folk.... och "hästfolk" har...
Svar
6
· Visningar
977
Senast: Swannie
·
Hästmänniskan Jag har min gödselhög brevid en bäck och jag har inte nån gödselplatta. Finns de några regler om avstånd eller liknande man måste ha...
Svar
3
· Visningar
992
Senast: caradan
·
C
Hästmänniskan Bör man skriva kontrakt med sin medryttare och i sådant fall vad bör stå i det?
Svar
1
· Visningar
684
Senast: Pepson2
·
S
Hästmänniskan Ja, klockan är allt för mycket för att jag ska oroa min lilla skalle, och inne på äu finns två trådar om helgens bedrifter och om VARFÖR...
Svar
1
· Visningar
818
Senast: __Stilett__
·
S
Hästmänniskan Är det någon som går på komvux med häst inriktning? Vart i så fall? (Letar skola)
Svar
6
· Visningar
1 641
Senast: pm
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kaninskrik
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • WE-tråden
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp