Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Tips på försäljningssidor (nätet) i norge och finland. Någon som vet några bra sidor? (hoppas jag la detta i rätt forum)
Svar
1
· Visningar
4 294
Senast: THELA
·
Hästmänniskan Vet inte vart tråden ska vara men provar här... Jag såg i dag att en av mina "skyddslingar" gått ur träning hos "min" tränare och är nu...
Svar
9
· Visningar
841
Senast: Rikkan
·
I
Hästmänniskan Jag har tankar på att skaffa mig ett foderbord med tak så att mina tre hästar har fri tillgång på hö under dagarna de är ute i hagen...
Svar
0
· Visningar
2 161
Senast: Idka
·
Hästmänniskan Hur mycket tar ni betalt för hästar i lösdrift? och vad ingår det då? vad bör man förvänta sig av hästhållningen, (utöver vad lagen...
Svar
8
· Visningar
1 204
Senast: Pocahontas
·
D
Hästmänniskan hur tar man den? måste man ta den på gymnasiet. Vill nämligen ut och jobba med hästar efter gymnasiet.
Svar
2
· Visningar
755
Senast: myfairlady
·
Hästmänniskan Jag skrev för ett tag sen och frågade om den, men vill gärna veta lite mer. Hur är det att få bostad där, är det bra kommunikationer...
Svar
9
· Visningar
899
Senast: Cheenookie
·
E
Hästmänniskan Jag ska ta mig i kragen och försäkra min häst hade jag tänkt. Jag vill helst ha en bra veterinärvårdsförsäkring som även täcker...
Svar
19
· Visningar
1 436
Senast: emindy
·
S
Hästmänniskan Är det någon som har bra tips på att tjäna pengar till ungdomssektionen? Nu menar jag inte mindre summor man får in under mindre...
2
Svar
20
· Visningar
1 691
S
Hästmänniskan Det känns egentligen jättdumt det här, men jag orkar itne gå o sura längre. Jag bytte stall för ca ett halvår sedan, pga...
Svar
17
· Visningar
1 664
Senast: maja300
·
Hästmänniskan Har skaffat konturdiagram etc till mina två hästar och allt är klart att skicka in. Har dock lite ont om pengar just nu. Finns det ett...
Svar
5
· Visningar
879
Senast: mian1
·
S
Hästmänniskan Om man vill utbilda sig till någonting hästanknutet men man har redan gått gymnasiet på annat program- är det då kört? Jag har inte...
Svar
12
· Visningar
1 130
Senast: Sheena
·
A
Hästmänniskan Vad tycker ni är rimligt att ta i stallhyra? Funderar på att hyra ut några boxar... Det som ingår i stallhyran är : boxplats ,strö ...
Svar
8
· Visningar
954
Hästmänniskan Så nu är jag alltså i hästköpartankar, och behöver ju då ta ett lån för att kunna göra detta. Då undrar jag om det är någon som är...
Svar
7
· Visningar
1 506
Senast: Zandrah
·
T
Hästmänniskan Nån här som råkar vara sadelmakare, eller varit, eller provat på eller nåt? Tycker ni det är ett kul yrke?? PM:a :bow:
Svar
1
· Visningar
677
Senast: Mim
·
Hästmänniskan Jag har börjat räkna på om vi kanske skulle ha råd att anställa en hästskötare på halvtid några veckor i sommar, då vi verkligen skulle...
Svar
5
· Visningar
5 019
Senast: ameo
·
F
Hästmänniskan Funderar på att hyra ett stall och upplåta en del av boxarna till uthyrning. Vad är brukligt när man hyr stall? Vem står för underhåll...
Svar
5
· Visningar
1 380
Senast: nilema
·
L
Hästmänniskan Läste en artikel om arbetsryttare (i galoppbranschen då) och att det arbetsryttare var eftertraktade just nu. Vart lite sugen :) Någon...
Svar
4
· Visningar
1 074
Senast: BJÖRKIS
·
Hästmänniskan Har nu äntligen kommit mig för att chipmärka min pålle och fått honom ID-kontrollerad. Tänkte att nu är det väl bara att ansöka om det...
Svar
2
· Visningar
995
Senast: ylvalill
·
S
Hästmänniskan Får det finnas flera ägare på en avelshingst?? :confused:
Svar
7
· Visningar
998
Senast: CK
·
B
Hästmänniskan är det någon här som har importerat en häst från irland? hur gick det till? hur mycket kostade införselpapper och allt sånt som man...
Svar
1
· Visningar
675
Senast: arna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp