Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag har börjat räkna på om vi kanske skulle ha råd att anställa en hästskötare på halvtid några veckor i sommar, då vi verkligen skulle...
Svar
5
· Visningar
5 024
Senast: ameo
·
F
Hästmänniskan Funderar på att hyra ett stall och upplåta en del av boxarna till uthyrning. Vad är brukligt när man hyr stall? Vem står för underhåll...
Svar
5
· Visningar
1 380
Senast: nilema
·
L
Hästmänniskan Läste en artikel om arbetsryttare (i galoppbranschen då) och att det arbetsryttare var eftertraktade just nu. Vart lite sugen :) Någon...
Svar
4
· Visningar
1 075
Senast: BJÖRKIS
·
Hästmänniskan Har nu äntligen kommit mig för att chipmärka min pålle och fått honom ID-kontrollerad. Tänkte att nu är det väl bara att ansöka om det...
Svar
2
· Visningar
995
Senast: ylvalill
·
S
Hästmänniskan Får det finnas flera ägare på en avelshingst?? :confused:
Svar
7
· Visningar
999
Senast: CK
·
B
Hästmänniskan är det någon här som har importerat en häst från irland? hur gick det till? hur mycket kostade införselpapper och allt sånt som man...
Svar
1
· Visningar
675
Senast: arna
·
S
Hästmänniskan Vår långtur börjar närma sig. Vi ska rida till Norge via vår gamla rallarled som jag berättat tidigare, alla är välkomna att följa med...
Svar
17
· Visningar
1 299
Senast: Pocahontas
·
Hästmänniskan Vad tycker ni är lämpliga betygskriterier??? Vet att det finns nationella betygskriterier för ämnet men vi får inte ihop det om man...
2
Svar
24
· Visningar
1 931
Senast: Madde71
·
Hästmänniskan Har precis fått uppdraget att skriva en dagordning till kvällens möte. Blev lite hastigt påtänkt mildt sagt. :crazy: När jag gör något...
Svar
5
· Visningar
15 985
Senast: LitenIsa
·
P
Hästmänniskan Mitt halvblod f -85 ska få hästpass. Hon är registrerad o har gröna papper. Va inne på asvh och letade efter vilka papper jag ska...
Svar
10
· Visningar
1 311
Senast: Zaga
·
K
Hästmänniskan Måste alla hästar ha hästpass? Funderar om man måste skaffa det när man bara har hästar till skogsridning. Tävlar inte eller är ute på...
Svar
18
· Visningar
1 310
Senast: linzan
·
Hästmänniskan ..när det finns en i stallet som blivit utslängd två gånger, men inte flyttar på sig....? :mad:
Svar
14
· Visningar
1 467
Senast: fiaskurken
·
Hästmänniskan På senaste tiden har det börjat försvinna saker från stallet och då främst ur sel-/sadelkammaren. :mad: Än så länge försvinner det bara...
Svar
17
· Visningar
1 274
Senast: hellgirl
·
M
Hästmänniskan vad kostar det å sko hästen helt vanligt utan nått speccial, jag vet de men har fått hjärnsläpp och kan bara inte komma på.
Svar
9
· Visningar
787
Senast: Darbhanga
·
D
Hästmänniskan hur tar man den? måste man ta den på gymnasiet. Vill nämligen ut och jobba som skötare i tävlingstall efter gymnasiet!
Svar
2
· Visningar
675
Senast: Zaga
·
Hästmänniskan Det har varit mkt rykten och prat om Agria höjt maxersättningen eller ej. Och de HAR höjt, de har DUBBLAT den... Så i 'vanliga'...
Svar
10
· Visningar
1 127
K
Hästmänniskan Jag är i akut behov av ett grönt kort men hittar inga kurser i närheten av mej......PÅ helgerna är jag i sthlm men under veckorna är jag...
Svar
1
· Visningar
657
Senast: Pooky
·
F
Hästmänniskan Om bonden är på kanten till konkurs och kron-kalle står vid dörrn och vill ha gården. Jag arrenderar en bit mark plus stallet, kan detta...
Svar
5
· Visningar
1 092
Senast: Inte_Ung
·
Hästmänniskan Leker med tanken att starta eget så jag laddade hem en affärsplan att fylla i från Almi. Någon som har gjort något liknande som har lite...
Svar
10
· Visningar
1 399
Senast: mai
·
Hästmänniskan Jag vet inte om det är på tråd, hoppas det... Jag funderar på att köpa ett nytt stängsel till mina hästar och nu undrar jag priser...
Svar
6
· Visningar
4 576
Senast: martha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp