Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Eftersom jag nydligen bytt stall, bara några dagar på nya stället, så undrar jag hur många det är som är helt nöjda med stallet ni har...
2
Svar
37
· Visningar
2 373
Senast: Lucy_pearl
·
B
Hästmänniskan Måste man göra en veterinärbesiktning om vill byta försäkringsbolag?
Svar
1
· Visningar
658
H
Hästmänniskan Har någonstans läst att engelskt fullblod är dyrare att försäkra än svenskt halvblod. Är det så? Och i så fall är de mkt dyrare att...
Svar
7
· Visningar
1 075
C
Hästmänniskan vad betalar ni i stallhyra under sommaren? är det billigare? har alltid undrat.. fick höra att många stall stänger under sommaren...
Svar
11
· Visningar
1 473
Senast: Rotterö
·
V
Hästmänniskan Var kan man köpa bommar, hinderstöd och typ "sockerbitar". Både nytt och begagnat är av intresse! Tacksam för svar Marie
Svar
7
· Visningar
6 278
Senast: piggis_83
·
Hästmänniskan Kan stallägarna bara slänga ut en ur stallet då? Har handskrivna kvitton från första månaderna, men sen har jag inga papper öht på att...
Svar
19
· Visningar
1 473
Senast: piggis_83
·
N
Hästmänniskan Jag testar igen..denna tråd försvann nämligen :confused: Jag undrar i fall ni har bilder på era transporter inuti eller utanpå!?--de...
Svar
3
· Visningar
671
Senast: piggis_83
·
Hästmänniskan Kan man sätta jordningen till elstaket i något annat än i marken? Nu under vintern är det lite knepigt att få i jordningen i backen...
Svar
4
· Visningar
1 086
Senast: mimmipigg
·
Hästmänniskan Nu har ju dåra försäkringsbrevet kommit, jag tänker iofs försäkra upp henne men vi måste prata med Vet först och jag tänkte vänta tills...
Svar
13
· Visningar
1 070
Senast: lil-sis
·
T
Hästmänniskan Om man har en häst på prov i 3 månader och den visar sig vara halt lite då och då, sammanlagt i ca 4 veckor, men ägaren säger att han...
Svar
19
· Visningar
1 215
Senast: Kurant
·
M
Hästmänniskan hur mycke kostar din häst i månaden
2
Svar
23
· Visningar
1 724
Senast: Favina
·
Hästmänniskan Om du letar häst, och blivit lovad stallplats, hur länge tycker du det är rimligt att stallägaren "håller din" plats? Skulle du bli sur...
Svar
15
· Visningar
1 342
Senast: Lydia
·
Hästmänniskan Jag ska byta min häst mot en annan, de är likvärdiga i pris så det blir byte rakt av men hur formulerar jag ett enkelt hållbart...
Svar
5
· Visningar
2 968
Senast: QuickStar
·
Hästmänniskan Vad gäller om man ska transportera långt? Max mil man får åka, vad gäller om man har två hästar i transporten? Vikt mm. Bil mm. All...
Svar
6
· Visningar
845
Senast: misan
·
Hästmänniskan vi har alltid hämtat spån från en såg, billigt och bra. betalar 50 kr och det räcker i en månad. för ett tag sen så slutade de att hyvla...
2
Svar
28
· Visningar
5 336
Senast: Zolimita
·
Hästmänniskan Jag undrar var någonstans man kan läsa om de regler och föreskrifter som gäller vid lösdrift, dvs allt om ligghall, vatten, hagar...
Svar
1
· Visningar
964
Senast: Sweet
·
T
Hästmänniskan Någon som vet i fall det går att transportera en häst från öland uppemot stockholm? PM:a mig gärna om ni vet någon firma som gör det...
Svar
1
· Visningar
824
Senast: Thuja
·
P
Hästmänniskan 750 kr/mån (kallhyra) morgon, middagsfodring vardagar, (jour helger och kvällar) insläpp och utsläpp, ridhus och ridbana. Är det ett bra...
Svar
15
· Visningar
2 274
Senast: kopparberg
·
Hästmänniskan Är det någon mer som har hört detta? Och vad är era åsikter om den? Personligen så säger jag: ÄNTLIGEN :bow: Tillståndskrav för att...
2
Svar
28
· Visningar
2 459
Senast: kopparberg
·
J
Hästmänniskan Vad skulle ni tycka var rimlig stallhyra för följande: box 3x3 hage(5 hektar) spån hösilage havre betfor in - utsläpp inkl...
Svar
15
· Visningar
1 496
Senast: Jenny_K
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp