Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Hur blir vi en \"seriös\" förening? Jag och en kompis startade en förening i somras. Föeningens medlemmar har alla egna hästar. Vi...
Svar
3
· Visningar
866
Senast: Anna_
·
L
Hästmänniskan Vi tänkte byta staket runt våran ridbana, och undrar om det finns någon mer leverantör av plaststaket än A-staketet ? Vi har haft trä...
Svar
4
· Visningar
3 061
Senast: truls
·
Hästmänniskan Var i helgen inne i den ladugården hos min pojkvän vi funderat att göra stall av längra fram i tiden. Jag insåg snabbt att det skulel...
2
Svar
31
· Visningar
2 731
Senast: gadriel
·
R
Hästmänniskan Jag undrar bara om en sak en släkting råkat ut för.Hon köpte en sak på faktura sen kunde hon inte betala den.Sen sålde hon det hon köpt...
Svar
2
· Visningar
941
Senast: Boj
·
M
Hästmänniskan Satt just och funderade på det. Du som har utbildat dig till hästmassör eller equiterapeut eller kiropraktor eller dyligt där...
Svar
3
· Visningar
867
Senast: unki
·
L
Hästmänniskan Vad betalar ni och vad ingår? Var ligger det? Typ av häst?
Svar
6
· Visningar
2 504
Senast: Millz
·
L
Hästmänniskan Det är så här att jag har blivit antagen till distanskursen i Hästkunskap vi Strömsholm,som kan leda till Hästskötarexamen. Nu är jag...
Svar
5
· Visningar
1 407
Senast: linnean
·
C
Hästmänniskan Funderar på att bygga om en del av fd maskinhall till inackorderings stall enligt följande. Stallet kommer att ha egen tillfartsväg och...
Svar
9
· Visningar
1 254
Senast: Jaba
·
M
Hästmänniskan Nu har vi fått nog! Alla i närheten tycker visst att våra marker är traktens hundrastningsställe nr. 1. Detta är väl OK. men problemet...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 537
Senast: Lobelia
·
M
Hästmänniskan Räknas lördag som vardag? Idag (lördag) när jag skulle parkera läste jag på P-skylten ovanför automaten: Vardagar: 20kr /timme Övrig...
Svar
12
· Visningar
2 356
Senast: Boj
·
Hästmänniskan funkar det bra? båtlack borde man väl med fördel kunna använda till tex. boxväggar o dyl. då det är hållbarare än vanlig lack? vad har...
Svar
5
· Visningar
1 415
Senast: Pooh
·
C
Hästmänniskan Hur kan man få tag på en praktikplats inom trav i tyskland? Dottern utbildar sig till travtränare och tyckte att det kunda vara...
Svar
1
· Visningar
722
Senast: Madelene
·
L
Hästmänniskan Hej, jag letar info om equiteraput utbildningen som ligger i Eskilstuna eller Katrineholm, den skulle flytta vad jag hörde, men vet inte...
Svar
3
· Visningar
1 287
Senast: Madelene
·
M
Hästmänniskan Hinner inte med min häst som jag vill längre. Funderar på att låna ut honm på foder, dels för att slippa all kostnad, dels för att det...
Svar
2
· Visningar
825
Senast: Millz
·
Hästmänniskan Hur utbildar man sig till instruktör i centrerad ridning? :confused:
Svar
7
· Visningar
2 436
Senast: snaddra
·
C
Hästmänniskan Jag ska sälja min häst på onsdag och ringde nu till Granngården för att kolla så de säkert har köpekontrakt. Men nej, det har de slutat...
Svar
13
· Visningar
1 492
Senast: Aria
·
H
Hästmänniskan Är det ngn som vet på ett ungefär vad de tar på klinik för att kontrollera tänderna? Ska med hästen till klinik för hältundersökning men...
Svar
1
· Visningar
878
Senast: suisyola
·
J
Hästmänniskan Är här någon som kan det här med vall bra? Har en gård med ca 4 ha gammal åker som idag används som betesmark. Hade tänkt att så in egen...
Svar
6
· Visningar
1 292
Hästmänniskan När man "harvar" upp (heter det så? :confused:) ridplanen, är det en speciell maskin man kopplar till traktorn, eller är det en likadan...
Svar
7
· Visningar
1 511
N
Hästmänniskan Någon som har någon lösning på hur man kan bli av med is i hagen? Just nu är det blankis överallt :(
Svar
13
· Visningar
2 629
Senast: Fifflan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp