Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

A
Hästmänniskan Vad brukar det ungefärliga priset för en hästkiropraktor ligga på?
Svar
8
· Visningar
1 873
Senast: Zandrah
·
L
Hästmänniskan Hej, Jag ska sälja min ena häst och undrar lite om vad man kan skriva i kontraktet. Vad jag förståt kan man inte skriva att om köparen...
Svar
10
· Visningar
1 601
Senast: Lima1
·
M
Hästmänniskan Har eventuellt fått möjlighet att låna en extra hage till sommarbete - bonden får nu EU bidrag för att låta den stå i träda. Som jag...
Svar
3
· Visningar
973
Senast: Kickis
·
Hästmänniskan Jag skulle vilja ha tag i stolpar och tillhörande fötter så att man enkelt kan hägna in en del av ridbanan. Jag behöver inte...
Svar
3
· Visningar
1 137
Senast: Moniq
·
Hästmänniskan Jag och en kamrat diskuterade vad det kostar att ha häst i Sthlms-området...Vi kommer båda undan ganska billigt, själv har jag ju valt...
2
Svar
31
· Visningar
4 185
K
Hästmänniskan om man bara läser naturvetenskapliga ämnena, kan man söka till hippologen då??? lr måste man ha FLERA BEHÖRIGHETER??? å läsa på komvux??
Svar
4
· Visningar
1 053
Senast: Cockney
·
H
Hästmänniskan För att kunna söka hippologen måste man ju ha praktik i 4-6 mån. Är det ngn som har tips på bra praktikplatser eller har erfarenhet om...
Svar
2
· Visningar
1 064
Senast: Cockney
·
Hästmänniskan Vi har ett litet stall hema med sex boxar, en egen häst och fem inackorderingar. Varje hyresgäst har skrivit på ett kontrakt där det...
Svar
17
· Visningar
3 828
Senast: Jadzia
·
J
Hästmänniskan Finns det något man kan måla på trästolpar som gör att hästarna inte står och biter på dem. :confused:
Svar
17
· Visningar
2 789
Senast: BeastieBabe
·
K
Hästmänniskan Snälla, kan någon som har sina hästar på lösdrift berätta om det och vilka lagar som gäller för lösdrift. Skulle oxå vara intressant att...
Svar
4
· Visningar
1 087
Senast: kristallen
·
H
Hästmänniskan Har planer på att betäcka mitt sto i framtiden. Det jag undrar över är hur mkt ni har betalt sammanlagt för era föl. Inkl. alla...
Svar
8
· Visningar
1 415
Senast: piggis_83
·
F
Hästmänniskan Hejsan ! Är det sant att man kommer vara tvungen att betala för att gå islandshäst gymnasiet i östersund som ska starta ? /F
Svar
5
· Visningar
1 070
Senast: Millan_
·
M
Hästmänniskan Är det någon som har nå trevliga hästresetips? Det finns ju arrangörer som ordnar paketresor, o jag är lite nyfiken om det är nån som...
Svar
7
· Visningar
3 030
Senast: Gullunge
·
V
Hästmänniskan Hejsan, jag skulle vilja veta vart man kan hitta information för byggnation utav vindskydd samt vad som egentligen är bäst att omgärda...
Svar
1
· Visningar
779
Senast: Crazyy
·
A
Hästmänniskan när vi har klubtävlingar så är det meningen att alla som är med och tävlar även ska hjälpa till att vara funktionär, men det har...
Svar
4
· Visningar
937
Senast: jojjo_blondin
·
Hästmänniskan Jag har en tvåårig hingst, korsning med "okänd" härstammning. Denna köpte jag förra året billigt av en hästhandlare då det är en mycket...
Svar
4
· Visningar
1 196
Senast: pajaztar
·
N
Hästmänniskan Nu har jag bestämt mig efter många års utbildande av unghästar, att jag skall köpa mig en tävlingshäst. Helst ett sto, halvblod, minst...
Svar
12
· Visningar
1 478
Senast: fio
·
K
Hästmänniskan När jag köpte min gård förra året så registrerade jag den som verksamhet. Har inte haft så mycket inkomster, bara arrende på mark som...
Svar
8
· Visningar
1 382
Senast: javill
·
J
Hästmänniskan Funderar på att pläja upp gammal mark och så vall där. Frågan är vad gräsfrö till vall kosta/hektar ungefär. Om man sedan skall gödsla...
Svar
7
· Visningar
9 808
Senast: javill
·
S
Hästmänniskan Skulle vilja åka på ett läger där man dels rider och dels lär sig mer engelska. Är det ngn som kan rekommendera något? Eller som vet var...
Svar
5
· Visningar
4 225
Senast: Leoni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp