Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

B
Hästmänniskan Hur utbrett är det med svarta tränarpengar? Jag menar att vissa tränare tar bra betalt och vägrar lämna kvitto på sitt arbete. Varför...
Svar
15
· Visningar
1 461
Senast: kopparberg
·
A
Hästmänniskan Är det någon som kan förklara för mig varför och hur systemet med dessa gäng-mått fungerar??? Jag blir inte klok på det. En gången...
Svar
4
· Visningar
989
Senast: armada
·
L
Hästmänniskan Jag deläger en åring med uppfödaren, vi är båda uppfödare men inga papper är skrivna om vad som ska göras om den ene vill köpa ut den...
Svar
1
· Visningar
1 141
Senast: Mitra
·
B
Hästmänniskan Vad är det som behövs?? och vad kostar det att flyga en häst ner dit?? någon som har gjort det??
Svar
19
· Visningar
4 937
Senast: Lydia
·
Hästmänniskan Har problem i en förening jag är aktiv i. Vi har en ordförande, som förvisso är väldigt kunnig inom vårt gebit, men som ser problem och...
Svar
10
· Visningar
9 778
Senast: ameo
·
Hästmänniskan Idag ÄNTLIGEN kom den "inhyrda" bonden (från grannbyn) och körde över alla våra hagar med betesputsen! Vi har pratat om detta varje år...
Svar
11
· Visningar
1 476
Senast: Pirayan
·
T
Hästmänniskan Är det någon här som går eller har gått den på Ultuna? Hur är det att gå veterinärprogrammet? Något annat intressant?
Svar
6
· Visningar
1 364
Senast: Krims
·
B
Hästmänniskan Ni som "jobbar" som ridledare, får ni någon ersättning eller förmån, eller jobbar ni helt gratis? Hälsningar trött ridledare.
Svar
8
· Visningar
1 354
Senast: pigleton
·
E
Hästmänniskan Någon som vet om man kan hämta t.ex. fodervärdsavtal på nätet.
Svar
2
· Visningar
776
Senast: pimy
·
Hästmänniskan Mitt sto var utleasat till ett stuteri för avel och fick där ett högst planerat hingstföl. Eftersom hingsthållaren/stuteriägaren skulle...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
9 329
Senast: Bia
·
H
Hästmänniskan har ett sto föl -03 med denna stamm e 4månader mbr strimbläs. har en 8 a på typ o 8a på galopp.rör sig mkt bra o hoppar bra över stock o...
Svar
2
· Visningar
944
Senast: millec
·
Hästmänniskan Vi har en byggnad på vår tomt som ngn gång har varit stall... den står stadigt men det är springor i väggarna och virket längst ner är...
Svar
5
· Visningar
1 359
Senast: javill
·
A
Hästmänniskan Jag har en undring... säg att vi skulle gå och köpa den där drömgården som är en jordbruksfastighet...och jag skulle starta upp...
Svar
7
· Visningar
1 232
Senast: Mitrolle
·
Hästmänniskan Får man göra en sån själv eller måste det vara "en utbildad". Har i dagarna betalt 2.500 kr för en bouppteckning som tog 20 min max...
Svar
2
· Visningar
1 704
Senast: stjarne
·
E
Hästmänniskan Har ett halvblodssto som i år fått ett föl efter QE som jag har tänkt att behålla. Stoet är nu drätig med Irco Mena och detta föl hadde...
2
Svar
26
· Visningar
2 416
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Hur mycket får man ut om hästen är försäkrad till 50 000kr? Om hästen skall t-märkas? :confused:
Svar
6
· Visningar
1 217
B
Hästmänniskan Någon som vet en hästadvokat som man kan ringa/maila gratis :bump: för att ställa en fråga??
Svar
2
· Visningar
1 696
Senast: Bounce
·
Hästmänniskan Ni som går/har gått den, ja, framförallt ni som inte kommer från Uppsala, hur bor/bodde ni under utbildningen? Hyr ni lägenhet i...
Svar
7
· Visningar
1 516
Senast: Beppo
·
M
Hästmänniskan ni som hoppar eller löshoppar era shettisar,,, vad använder ni för bommar? min minishettis har jag börjat löshoppa lite. men jag vågar...
Svar
3
· Visningar
1 008
Senast: aiquen
·
M
Hästmänniskan under foder eller kanske under hästvård... Men jag tror att den ska vara här för det har iaf med lagen att göra. Det jag undrar är...
Svar
17
· Visningar
1 363
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp