Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

H
Hästmänniskan har ett sto föl eCardento-Pik triumph född i år kommer att bli ca 170 cm mkt högrest,högställd,mkt långa ben,väl ansatt hals. hur mkt är...
Svar
10
· Visningar
923
Senast: hotstuff
·
S
Hästmänniskan Vad betlar ni i månaden för eran? och vad kostar hästpass?
Svar
15
· Visningar
965
Senast: Favina
·
A
Hästmänniskan Jaha, efter lite mer än 3 år på universitet är jag snart färdig med min examen i statsvetenskap, och vad gör man då? kommer fram till...
Svar
6
· Visningar
1 252
Senast: pialotta
·
F
Hästmänniskan vilket ansvar har jag som hästägare om jag tar hjälp av en tjej som är under 18 till att borsta och mocka ett par gånger i veckan? om...
Svar
2
· Visningar
857
Senast: furuskär
·
Hästmänniskan Vad för slags kalk ska man använda i en bädd? Har hört att släckt kalk är helt uteslutet, stämmer det?
Svar
5
· Visningar
1 042
Senast: aiquen
·
Hästmänniskan Har bar en liten fråga om det är vanlilgt att klubbar tar ut extra avgift för fri hoppning/arrangerade hoppträning utöver...
Svar
10
· Visningar
1 293
Senast: kopparberg
·
B
Hästmänniskan Hur utbrett är det med svarta tränarpengar? Jag menar att vissa tränare tar bra betalt och vägrar lämna kvitto på sitt arbete. Varför...
Svar
2
· Visningar
806
Senast: Ramona
·
C
Hästmänniskan Har fått rådet att byta från Agria till Folksam som ska vara bättre då de betalar ut allt utom självrisken då, i jämförelse mot Agria...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 062
Senast: Lenita
·
E
Hästmänniskan Om man väljer att läsa hästsport som specialidrott för gymnsiet, måste man tävla då trots att ridsportsförbundet har så tydliga och bra...
Svar
4
· Visningar
908
Senast: ninni_
·
Hästmänniskan en häst som är 12 år (hingst) o tydligen tävlad upp till msvA borde väl vara mer värd än 85.000? jag menar, har sett annonser på...
Svar
10
· Visningar
944
Senast: panaccea
·
Hästmänniskan Jaha, nu får ni komma med bra förslag! :D Fort får det gå dessutom ;) Vårt lilla ridhus (ca 17x24 m) renoveras, sargen byggs just nu...
Svar
3
· Visningar
1 079
Senast: Jen80
·
Hästmänniskan Tycker ni också att det kostar ungefär lika mycket att ha bil som att ha häst? OK mina hästar var dubbelt så dyra i inköp, men jag...
Svar
17
· Visningar
1 310
Senast: lil-sis
·
T
Hästmänniskan Vi säger att jag får tag på en foder häst, och ska stalla upp den. Hyra + eventuella extra foder och hovslagare, tränare, går väll på ca...
2
Svar
26
· Visningar
2 065
Senast: Dizan
·
L
Hästmänniskan ...till häst som alltid ligger och sover? Vad rekomenderar ni? Funderar på om man skall lägga en bädd nu i vinter då han står inne på...
Svar
6
· Visningar
1 428
Senast: jojjo_blondin
·
D
Hästmänniskan :bump:
Svar
5
· Visningar
836
Senast: dreamhorse
·
Hästmänniskan Jo jag läste att man får "dra in" upp till 30 000kr på tex inridning utan att behöva ha företag. Man vissar bara det på deklarationen...
Svar
4
· Visningar
1 117
Senast: Kickis
·
Hästmänniskan Nu har jag fått en otrevlig överaskning! Som endel av er kanske läst så har jag haft en pojkvän som inte var riktigt...ok (läs galen) i...
Svar
7
· Visningar
1 547
Senast: Sammet
·
A
Hästmänniskan En kvinna köper en islandshäst, en 8-årig valack, från Danmark i månadsskiftet juli/augusti.Hon har ridit hästen förut ett par gånger...
2
Svar
34
· Visningar
4 546
Senast: Sammet
·
Q
Hästmänniskan Vi, jag och min sambo har stora problem med vår hyresvärd. Vi har en lägenhet i en förort och längtar ut på landet. Av en ren slump red...
2
Svar
29
· Visningar
3 591
K
Hästmänniskan Hur sjutton gör man när man inte har tillgång till annat än storbalar, och inte vet hur man ska förvara dessa??? Jag hämtar en storbal i...
Svar
6
· Visningar
1 363
Senast: alisson
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp