Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

S
Anläggning Hej! Jag håller på för fullt att renovera mitt stall. Det finns ett betonggolv men ser ut som skit. Det går inte heller att "laga"...
Svar
11
· Visningar
4 666
Senast: SandraÖberg
·
Anläggning Vi har köpt gård och ska snart flytta... Saken är den att det har inte funnits hästar på gården på många år (eller kanske inte ens...
Svar
5
· Visningar
1 497
Senast: Stall_Stjarna
·
C
Anläggning Hej, Har precis köpt ett stall med 10 boxar, ett stall utan isolering, men allt ingick förutom plattan då...:love: Stallet är 3 år...
2
Svar
38
· Visningar
4 683
Senast: Yasmine
·
T
Anläggning Jag har problem med en inakoderingshäst! Vad ska jag göra? Flocken består av ett ledarsto och fyra valacker. Ledarstot leker inget...
Svar
9
· Visningar
1 245
Senast: Yrja
·
Anläggning Det är dags så fort våren fått fäste, att fräscha upp stallet :bump: Det är väldigt bra och funktionellt och så, men färgerna börjar se...
Svar
3
· Visningar
1 564
Senast: Havanna11
·
Anläggning Allt eftersom ridhästarna försvinner från gården och inriktningen blir mer och mer på avel så känner jag att vi vill ha en lösdrift. Vi...
2
Svar
38
· Visningar
13 732
Senast: Nina 3
·
Anläggning Eller det ser i alla fall ut så på stolparna :crazy: Någon som har något super tips på hur man ska rädda dem? Olika "no bite" smörjor...
2
Svar
28
· Visningar
2 643
Senast: jerseyko
·
Anläggning Jag behöver lite tips ang våra hagar. Det blir ju så lerigt när det är källossning och vi vill gärna ha lite bete i sommar också! Så...
Svar
6
· Visningar
1 435
Senast: lindgreen
·
A
Anläggning När man har stall, så stöter man ju på väldigt många olika människor. Nu har det hänt mig igen. Jag har fått in en inackordering (i...
2
Svar
31
· Visningar
3 247
Senast: Boerperd
·
J
Anläggning Nu är vi igång med att bygga om vår gamla ladugård till stall. Tänkte berätta och visa foton under byggets gång. Förra helgen...
Svar
12
· Visningar
1 792
Senast: ericaeriksson
·
P
Anläggning Hej Nu är det dags att bygga nya boxar, har inte riktigt bestämt mig ännu hur många det ska vara, men minst 2 st och som mest 10 st...
Svar
2
· Visningar
1 711
Senast: Masse
·
V
Anläggning Jag skulle vilja se bilder på era stall,ni som har svart och vitt. Så släng in lite bilder:)
Svar
1
· Visningar
1 207
Senast: villiros
·
Anläggning Jag håller på att projektera för ett inackorderingsstall och har därför flöjt en del trådar på detta forum med stort intresse. Just...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
15 611
Senast: Invinciblestables
·
Anläggning Vad har ni för underlag i era ligghallar? Varför? Vi har just nu halm, det är lätt att få tag på för oss och billigt. En jättebal...
Svar
1
· Visningar
843
Senast: mumin
·
Anläggning Har sökt i äldre trådar utan att finna svaret på det jag undrar över. Jag har en vinterhage på ca 1,5 hektar, och en sommarhage på ca 2...
Svar
4
· Visningar
3 641
Senast: trofé
·
Anläggning Har sökt runt bland de olika stakettrådarna som finns här på forumet men söker nu information om hur man bygger dessa. Jag skulle vilja...
Svar
4
· Visningar
2 440
Senast: Centaur
·
Anläggning Hoppas att ni orkar svara i tråden trots att vi malt detta ett par gånger. Hur stor gödselplatta har ni? Hur många hästar har ni...
Svar
12
· Visningar
2 727
Senast: Mli
·
Anläggning OBS DETTA ÄR EJ EN ANNONS! Ska ta hem foderhästen på bete från och med typ maj till september. Har bete men vet ej hur stort det...
Svar
14
· Visningar
1 436
Senast: jassica
·
S
Anläggning Hej! Jag undrar lite över det här med armering i stallgolv. Vissa som jag pratat med anser att det är jätteviktigt att jorda...
Svar
11
· Visningar
10 008
Senast: ang
·
Anläggning Jag har blivit erbjuden att hyra ett helt stall med fem boxplatser, spolsptilta, sadelkammare, utrymmen för foder och en GIGANTIDK...
2
Svar
34
· Visningar
3 396
Senast: weasel_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp