Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Har en fråga, jag ska lämna ut min ena pålle på foder och hon som ska ha honom tycker att vi ska dela på veterinärvården om det skulle...
Svar
1
· Visningar
718
Senast: Millz
·
E
Hästmänniskan EN UPPDATERING på: Nu har det gått lite mer än ett år sedan den utdömda hästen fick ny ägare. Jag var med från början och ägaren...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 641
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan I första inlägget på mycket länge ska jag be om hjälp. Jag behöver komma på något bra att skriva examensarbete om. Det ska vara om djur...
Svar
4
· Visningar
1 009
Senast: Kirre
·
S
Hästmänniskan Har en förmåga av att vara lite impulsiv, och nu när jag har varit utan häst en längre tid känner jag att jag mer och mer dras till att...
Svar
8
· Visningar
1 691
Senast: Asa_S
·
Hästmänniskan Vart hittar jag resultat listor pa internet? Eller maste jag kontakta Ridsportsforbundet for att fa tag pa resultat listor? Det galler...
Svar
2
· Visningar
749
Senast: Ramona
·
K
Hästmänniskan Hur är det eg. med det här med Eu-stöd? Har läst nu om det i flera trådar, vad krävs för att få stöd? Kan vem som helst få det eller...
Svar
10
· Visningar
1 306
Senast: Krabban
·
Hästmänniskan Ser i flera trådar att man skriver att gränsen för nyförsäkring går vid 16 år. Sist jag behövde en försäkring för en äldre häst gick...
Svar
4
· Visningar
870
Senast: Domaren
·
M
Hästmänniskan För att hålla undan rator och div parasiter så vill vi ta in fler djurslag på våra beten, förutom hästarna. De kommer då inte gå...
Svar
14
· Visningar
1 699
Senast: Jollyembla
·
G
Hästmänniskan Hej jag har hittat en helt undrebar f.d travare som jag lånat nu i 8 veckor. Och vill nu köpa henne. men problemet är att ägaren inte...
Svar
10
· Visningar
1 141
Senast: Gilan
·
Hästmänniskan Förra sommaren var jag och hittade en underbar åring somjag bestämde mig för att köpa. I julas fick jag hem henne, då var hon i väldigt...
Svar
6
· Visningar
1 525
Senast: lil-sis
·
M
Hästmänniskan Är det någon som har triangelmärkt en äldre häst någon gång? Hur går det till och finns det någon åldersgräns på hästen? Hästen i fråga...
Svar
4
· Visningar
860
Senast: Madame_Jeudi
·
K
Hästmänniskan Sålde för 3 veckor sen en häst som både enligt mig och en fullständig vetbes var fullständigt frisk. Nu vill den nya ägaren att köpet...
Svar
17
· Visningar
2 236
Senast: alisson
·
Hästmänniskan Att ett löfte är ett löfte och bindande oavsett om det är muntligt eller ej känner vi ju alla till, hoppas jag. ;) De muntliga är som...
Svar
1
· Visningar
840
Senast: ecssory
·
G
Hästmänniskan Någon som vet hur man skaffar pass till en unghäst för flytt utomlands.? :bump:
Svar
2
· Visningar
711
Senast: Estelle
·
Hästmänniskan jag ska bygga en tillfällig sommarhage och tänker blanda plaststolpar (som man bara stampar ner i backen) men trästolpar. Nu försöker...
Svar
9
· Visningar
3 595
Senast: Pippi
·
Hästmänniskan Om tråden ligger fel, flytta den gärna! Agria kör nu ännu en försäkringsförbättrande kampanj. Fast självrisk 1800 kr, ersätter 100%...
2
Svar
27
· Visningar
2 034
Senast: Alexandra_W
·
Hästmänniskan Var kan man köpa taggtråd och vet någon vad det kostar?? (inga svar nu om att man inte ska använda det för ni vet inte till vad jag ska...
2
Svar
20
· Visningar
3 183
Senast: Pippi
·
Hästmänniskan Jag fick hem en valack för en väcka sedan. Som mer eller mindre varit miskött. Sen han kom hem har han fått fång och kolik som slutade...
Svar
17
· Visningar
1 086
Senast: break_a_leg
·
Hästmänniskan Jag har läst de gamla trådarna och vad jag förstår är det rätt vanligt att "folk" bara lägger på ca 5 cm av t.ex 0-8 direkt på...
Svar
4
· Visningar
1 597
Senast: Welsh
·
H
Hästmänniskan Skulle behöva lite synpunkter på detta, letar efter ny häst och vill gärna ha en s k läromästare, då jag känner att jag lagt av mig lite...
Svar
9
· Visningar
3 164
Senast: Centaur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Kattbilder #9
  • Kaninskrik

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp