Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Hur får man bort stora stenbumlingar. Spränger man :confused: eller kan man få bort dem med grävskopa/traktor :confused:
Svar
5
· Visningar
1 061
Senast: jennyjenny
·
P
Hästmänniskan hur mycket kostar ert släp att ha/år? alltså alla kostnader ni har/har haft på det....
Svar
10
· Visningar
1 228
Senast: QuickStar
·
Hästmänniskan Hur gör ni när ni sätter fast stängselstolpar i berg? Vem säljer bra produkter till detta?
Svar
15
· Visningar
15 173
Senast: XeeXeX
·
Hästmänniskan Det är ju som alla vet hög tid att skaffa pass till hästen, och ska till vet. på fredag å göra signalementsbeskrivningen.. sen ska man...
Svar
1
· Visningar
630
Senast: fio
·
A
Hästmänniskan Om du köper en häst, och skriver på kvittot att köparen ska kontakta fd ägaren vid eventuell vidare försäljning för att fd ägaren ska ha...
Svar
14
· Visningar
1 080
Senast: alfa460
·
H
Hästmänniskan Vet inte var jag ska kolla upp det här, men tänkte att någon här lär ju veta... ;) Vad motsvarar Rik II, alltså vad ska man kunna för...
Svar
3
· Visningar
1 080
Senast: Happy
·
T
Hästmänniskan Är det någon som har tips på vad man kan ha på väggarna i stallet, någon typ av skivor el.dyl. Det ska vara hållbart och helst inte för...
Svar
2
· Visningar
2 077
Senast: MisterLillen
·
K
Hästmänniskan Har dåligt bete i mina hagar, har tagit över några åkrar som det tidigare varit spannmål på. Förra året kom det bra med gräs där och...
Svar
5
· Visningar
6 370
Senast: ang
·
Hästmänniskan Ska göra en liten ridplan - uppe på marken utan att gräva ur en massa. Det sluttar svagt och underlaget dränerar så att det duger till...
Svar
8
· Visningar
3 681
Senast: mian1
·
M
Hästmänniskan Någon som är bra på arrendefrågor eller kanske har varit utsatt för samma sak?? Jag har ett problem. Jag arrenderar 6,5ha betesmark(fin...
Svar
16
· Visningar
4 561
Senast: Pippi
·
T
Hästmänniskan Finns det någonstans där man kan få ritningar eller/och tips på olika hinder och hinderstöd att göra själv.min fantasi räcker inte till...
Svar
3
· Visningar
780
Senast: mizz_perfect
·
Hästmänniskan jag fick en tidning idag , distansryttaren som jag förstött kollade igenom, Döm om min förvåning när jag såg att Biofarmab hade en...
Svar
19
· Visningar
1 429
Senast: babsan
·
Hästmänniskan Detta har hänt: De som numera äger gården jag har hästarna på har köpt det för 3-4 år sedan. Då var redan bagarstugan avstyckad till...
2
Svar
33
· Visningar
4 823
Senast: Calazirya
·
P
Hästmänniskan Hejsan! Min förening är i färd med att bygga nya rasthagar till nästa vinter då nu hästarna senaste vintern totalt tuggat upp varenda...
Svar
1
· Visningar
1 178
Senast: Cado
·
Z
Hästmänniskan Häromdan fick jag plocka loss en stackas svala som fastnat i flugpappret i stallet. Stackarn hade nog hängt där i vingen större delen av...
Svar
7
· Visningar
1 062
Senast: Mergur
·
Y
Hästmänniskan Min sambo har sökt jobb i danmark, får han jobbet så ska han pendla mellan svergie och danmark varge dag, då dök den interesanta frågan...
Svar
1
· Visningar
702
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Hej! Jag undrar om någon har en ritning till ett bra vindskydd. Skulle bli jätteglad!! MVH Åsa
Svar
0
· Visningar
2 206
Senast: FannyN
·
H
Hästmänniskan Någon som vet om och när man måste chipmärka?? Gärna mer info.. :confused:
Svar
11
· Visningar
1 195
B
Svar
0
· Visningar
947
Senast: Bia
·
E
Hästmänniskan I närheten av våran gård finns två stora fina åkrar som ägs av en gammal gubbe :devil: Dessa åkrar gör han ingenting med och nu håller...
Svar
3
· Visningar
1 035
Senast: Moniq
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp