Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan :confused: Jeg skal bygge stall med 5 bokser. Det blir på ett sett i en källare som gjør at det bare blir en inngang, og boksene vil bli...
Svar
1
· Visningar
730
Senast: Mia_R
·
L
Hästmänniskan hej jag har hittat en häst på internet seom jag vill ha...Men mamma och pappa bara tänker på allt joobb. men ja kan ju själv masn är väl...
Svar
9
· Visningar
1 376
Senast: CillaW
·
Hästmänniskan Funderar allvarligt på att bygga om och bygga nytt hemma. Vårt nuvarande ridhus med måttern 13*27 meter kommer att förvandlas till ett...
Svar
3
· Visningar
966
Senast: Zaga
·
Hästmänniskan Fodervärden \"äger\" inte längre min häst... *LÄTTAD* :idea: För er som läste mitt inlägg för några veckor sen om "Fodervärden vill...
Svar
2
· Visningar
1 218
Senast: milly
·
Hästmänniskan Vd bétalar ni per år och hur mycket veterinär/liv försäkrade har ni dem?? (jag har min i Agria, 10000kr liv, 50000kr vet, betalar strax...
Svar
2
· Visningar
1 074
Senast: javill
·
Hästmänniskan nåra hus bort från vårat stall finns en familj med en stor svart hund som alltid är lös... När vi rider förbi händer de lite titt som...
Svar
2
· Visningar
772
Senast: Lenita
·
D
Hästmänniskan Tycker det är svårt att sätta ett pris på vår ponny som vi har till försäljning. Läser man på Buke under hästannonserna är det en väldig...
Svar
5
· Visningar
1 288
Hästmänniskan Jag vet att det är oklara regler när en häst skadar en bil. Men jag skulle vilja veta vem som får stå för betalningen, är det jag som...
Svar
10
· Visningar
1 403
Senast: Macken22
·
Hästmänniskan Jag undrar om någon vet vad stängsel kostar? Detta skall jag ha: trästolpar, inpregnerade Elband, breda Om ni vet vad isolatorerna...
Svar
3
· Visningar
874
Senast: FairLady
·
Hästmänniskan Jag har en fråga till er som har fler än en häst... Tycker ni det är problem att hinna med två eller flyter det på utan problem??? Jag...
Svar
9
· Visningar
1 272
Senast: Moppa123
·
K
Hästmänniskan Det kanske har varit uppe flera ggr tidigare, i så fall får ni ursäkta, men jag behöver lite tips! :) Ska måla stallet invändigt i...
Svar
2
· Visningar
1 422
Senast: knyttet
·
S
Hästmänniskan Nån som vet nån sida på nätet där man kan få en kalkyl på vad det egentligen kostar med häst????? :confused:
Svar
5
· Visningar
916
Senast: Eem
·
C
Hästmänniskan Hej! Är det någon här som är kunnig på hur man kan räkna ut vad som är ekonomiskt fördelaktigast när det gäller bil som ska användas...
Svar
2
· Visningar
876
Senast: FairLady
·
S
Hästmänniskan Sitter och funderar på hur man blir sadelmakare... Är det lärling som gäller eller finns det en utbildning för det? Ni som är...
Svar
4
· Visningar
899
Senast: Spider84
·
Hästmänniskan Blev utskälld idag efter noter för att jag red på en väg som "Vägföreningen minsann beslutat att ridning är förbjuden på mellan April...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 368
Senast: Calazirya
·
Hästmänniskan Har just köpt hus med ladugård har bestämt mej för att bygga uteboxar på logen. Skötselrum inne i det gamla kostallet där jag har tänkt...
Svar
4
· Visningar
943
Senast: guldmane
·
I
Hästmänniskan Tänkte göra en paddock 20*40m, kommer att gräva ur och dränera. Men vad är det jag ska lägga på sen? Vad är det för olika lager? Är det...
Svar
1
· Visningar
1 159
Senast: ecssory
·
N
Hästmänniskan Hmm.. vet inte om det blev rätt forum nu.. jaja. Ska till Strömsholm i morgonon på studiebesök "med stallet". Det var fritidsledaren...
Svar
12
· Visningar
1 048
Senast: kopparberg
·
C
Hästmänniskan Vad kan man ta betalt för att ställa upp med allt från boxplats till foder och skötsel, även motionering av ett dräktigt sto? Allt ska...
Svar
1
· Visningar
1 334
H
Hästmänniskan Hej, Är i letartagen efter ny häst.. Behändig storlek för mig är att köpa en maxad D-ponny, istället för stor häst, eftersom jag är en...
2
Svar
20
· Visningar
2 858
Senast: Hästen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp