Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

T
Hästmänniskan Har letat efter tidagre trådar men hittar ingen, detta med hästpass driver mig till vansinne, har ingen aning om någonting, har två vbl...
2
Svar
23
· Visningar
1 944
Senast: roxy
·
Hästmänniskan Vet inte var jag ska lägga tråden, men provar här. Har fått en förfrågan ang min häst från en kvinna i Norge. Nu är jag lite nyfiken...
Svar
8
· Visningar
2 075
Senast: Favina
·
J
Hästmänniskan Jag försöker lägga ihop lite kostnader för hästutgifter.. vill ha helinakordering för både mig och hästens bästa... Vad betalar ni för...
2
Svar
28
· Visningar
2 496
Senast: Loranga
·
Hästmänniskan Jag försöker hitta ett nytt golv till min transport. Ett riktigt kostar 4500:- vilket är för mycket. Har ringt lite olika byggbolag och...
Svar
2
· Visningar
1 363
Senast: doris
·
I
Hästmänniskan Nu har äntligen vårat stallbygge tagit fart! Dock har jag inte haft tid att bestämma mig för inredningen av det ännu pga liten knodd som...
Svar
11
· Visningar
2 625
Senast: _malle__
·
Hästmänniskan Läste och skrev inlägg i tråden om ringkotehästen härintill alldeles nyss, vilket ledde till att en liten fråga poppade upp i mitt...
Svar
11
· Visningar
2 276
Senast: ako
·
Hästmänniskan \"Hästen och skatten\" Är det någon som har läst den boken? Vart fick du i så fall tag i den? Jag har sökt på Bocus.com men de verkar...
Svar
2
· Visningar
1 167
Senast: Inelin
·
L
Hästmänniskan Köpte en häst i befintligt skick, som skulle ha haft hålväggar som var nerväxta, när jag får hem honom var han halt hö. fram, jag lät...
Svar
16
· Visningar
1 612
Senast: ako
·
J
Hästmänniskan Gör de fortfarande sådana och var kan man hitta dem isåfall? //Jocke
Svar
1
· Visningar
1 547
Senast: Sunnan
·
M
Hästmänniskan Hejsan! Är något grön här på Buke, men hoppas jag lägger denna tråden i rätt forum. Jag köpte häst för snart 2år sedan, en fin d-ponny...
2
Svar
32
· Visningar
1 917
Senast: Inte_Ung
·
T
Hästmänniskan Vi har gått över till aktiebolag för en tid sedan och bokför enligt faktureringsmetoden och har nu stött på ett till problem. Bokförde...
Svar
2
· Visningar
3 481
Senast: Ti_Ti
·
J
Hästmänniskan Hej! Är det ngn som vet om man kan söka bidrag eller liknande för hästverksamhet? Jag ska starta upp eget företag på hästgård och skulle...
Svar
3
· Visningar
4 404
Senast: Frieser
·
F
Hästmänniskan Vet inte vart tråden ska ligga, men prövar här. Några som jag känner har köpt en häst helt utan papper, skulle vilja veta vad det...
Svar
1
· Visningar
696
Senast: lil-sis
·
G
Hästmänniskan Hejsan Hur många finns det här som är diplomerade sadelinprovare och var har ni fått eran utbildning? Vilken typ av utbildning har ni?
Svar
15
· Visningar
2 336
Senast: biffen
·
B
Hästmänniskan Behöver lite hjälp och råd nu!! Ska ha kontroll av mitt stall och har lite funderingar!! Har dom rätt att kräva kopia på...
2
Svar
29
· Visningar
3 334
Senast: CosmicQueen
·
Hästmänniskan Fick upp en häst för drygt en vecka sen som har haft det sååå illa i ca ett halv år nu.han har inte fått vara ute han är för mager för...
Svar
4
· Visningar
1 069
Senast: charmant
·
Hästmänniskan Någon som vet nåt om Grans naturbruksskola? Kikade på deras hemsida, efter att ha hört ett par goda ord om skolan. Synd att den ligger...
Svar
7
· Visningar
1 005
Senast: NiraK
·
Hästmänniskan Har frågat förut, men fick inget klart svar. Där jag bor finns bara produktiv skog. Allt mellan nyplanterat till sånt som är moget att...
Svar
7
· Visningar
2 143
Senast: mian1
·
P
Hästmänniskan Jag funderar på att ta det där BE-körkortet.... Egentligen "vill" jag inte men det skulle ju underlätta. Om inte nu, så säkert i...
Svar
15
· Visningar
1 574
Senast: Macken22
·
J
Hästmänniskan Hej, Är det någon som vet om man kan hitta köpavtal att printa ut någonstanns på nätet? jessica
Svar
2
· Visningar
911
Senast: piggis_83
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp