Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

I
Hästmänniskan Nu har äntligen vårat stallbygge tagit fart! Dock har jag inte haft tid att bestämma mig för inredningen av det ännu pga liten knodd som...
Svar
11
· Visningar
2 629
Senast: _malle__
·
Hästmänniskan Läste och skrev inlägg i tråden om ringkotehästen härintill alldeles nyss, vilket ledde till att en liten fråga poppade upp i mitt...
Svar
11
· Visningar
2 279
Senast: ako
·
Hästmänniskan \"Hästen och skatten\" Är det någon som har läst den boken? Vart fick du i så fall tag i den? Jag har sökt på Bocus.com men de verkar...
Svar
2
· Visningar
1 172
Senast: Inelin
·
L
Hästmänniskan Köpte en häst i befintligt skick, som skulle ha haft hålväggar som var nerväxta, när jag får hem honom var han halt hö. fram, jag lät...
Svar
16
· Visningar
1 619
Senast: ako
·
J
Hästmänniskan Gör de fortfarande sådana och var kan man hitta dem isåfall? //Jocke
Svar
1
· Visningar
1 549
Senast: Sunnan
·
M
Hästmänniskan Hejsan! Är något grön här på Buke, men hoppas jag lägger denna tråden i rätt forum. Jag köpte häst för snart 2år sedan, en fin d-ponny...
2
Svar
32
· Visningar
1 921
Senast: Inte_Ung
·
T
Hästmänniskan Vi har gått över till aktiebolag för en tid sedan och bokför enligt faktureringsmetoden och har nu stött på ett till problem. Bokförde...
Svar
2
· Visningar
3 487
Senast: Ti_Ti
·
J
Hästmänniskan Hej! Är det ngn som vet om man kan söka bidrag eller liknande för hästverksamhet? Jag ska starta upp eget företag på hästgård och skulle...
Svar
3
· Visningar
4 404
Senast: Frieser
·
F
Hästmänniskan Vet inte vart tråden ska ligga, men prövar här. Några som jag känner har köpt en häst helt utan papper, skulle vilja veta vad det...
Svar
1
· Visningar
698
Senast: lil-sis
·
G
Hästmänniskan Hejsan Hur många finns det här som är diplomerade sadelinprovare och var har ni fått eran utbildning? Vilken typ av utbildning har ni?
Svar
15
· Visningar
2 337
Senast: biffen
·
B
Hästmänniskan Behöver lite hjälp och råd nu!! Ska ha kontroll av mitt stall och har lite funderingar!! Har dom rätt att kräva kopia på...
2
Svar
29
· Visningar
3 348
Senast: CosmicQueen
·
Hästmänniskan Fick upp en häst för drygt en vecka sen som har haft det sååå illa i ca ett halv år nu.han har inte fått vara ute han är för mager för...
Svar
4
· Visningar
1 070
Senast: charmant
·
Hästmänniskan Någon som vet nåt om Grans naturbruksskola? Kikade på deras hemsida, efter att ha hört ett par goda ord om skolan. Synd att den ligger...
Svar
7
· Visningar
1 006
Senast: NiraK
·
Hästmänniskan Har frågat förut, men fick inget klart svar. Där jag bor finns bara produktiv skog. Allt mellan nyplanterat till sånt som är moget att...
Svar
7
· Visningar
2 146
Senast: mian1
·
P
Hästmänniskan Jag funderar på att ta det där BE-körkortet.... Egentligen "vill" jag inte men det skulle ju underlätta. Om inte nu, så säkert i...
Svar
15
· Visningar
1 577
Senast: Macken22
·
J
Hästmänniskan Hej, Är det någon som vet om man kan hitta köpavtal att printa ut någonstanns på nätet? jessica
Svar
2
· Visningar
913
Senast: piggis_83
·
Hästmänniskan Har precis fått levererat 2 tonn hö som är dammigt, brunt, illaluktande hö!! Jag VILL inte ha kvar det! Om det ska bli ätbart öht måste...
Svar
13
· Visningar
1 287
Senast: shady
·
Hästmänniskan Ni som har tappskokompetens, hur och vart har ni skaffat den? Jag tycker att det verkar väldigt smidigt med en helgkurs, men vet inte...
2
Svar
33
· Visningar
5 243
Senast: Madelene
·
P
Hästmänniskan Ni som har era hästar inhyrda i ett stall eller ni som själva har inhyrningar i era egna stall, hur gör ni med strö? Får var och en köpa...
2
Svar
31
· Visningar
1 766
Senast: Madelene
·
N
Hästmänniskan Vad finns det för ridutbildningar man kan gå, främst med dressyrinriktning? Jag vet att det finns Strömsholm/flyinge hippologen osv...
Svar
7
· Visningar
1 206
Senast: myfairlady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp