Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Hur mycket tycker ni att man skall/kan betala extra för in/utsläpp och alla fodringar måndag-fredag förutom kallhyran på 500/månad? Det...
Svar
6
· Visningar
901
Senast: puppan2
·
Q
Hästmänniskan jag har blivit vräkt!! varför kan man fråga sig? Ja det har stallägaren inget svar på!!!! ursäkta men hur kan man vräka någon som inte...
Svar
13
· Visningar
2 126
Senast: Cado
·
P
Hästmänniskan Hur funkar det? :confused:
Svar
4
· Visningar
1 104
Senast: Blues
·
Hästmänniskan Ni som har köpt \"fånghästar\"..... Hur mycket påverkades priset av att hästen haft fång? Blev hästen mycket billigare? Bara nyfiken...
2
Svar
21
· Visningar
3 294
Senast: Sirisiri
·
D
Hästmänniskan Vad är bästa sättet att ta emot betalningar från utlandet, jag tänker då på när man säljer produkter från sitt företag? Postgirot...
Svar
11
· Visningar
1 973
Senast: Dainty
·
H
Hästmänniskan Kan man söka in till högskolan fast man ej gått tre år på gym. men har läst upp på komvux betygen som fattas??
Svar
6
· Visningar
826
Senast: jennyjenny
·
R
Hästmänniskan Hur stor hage behöver man åt en häst som är 1.63 i mankhöjd?? :confused:
Svar
12
· Visningar
2 627
Senast: HEXE
·
J
Hästmänniskan Någon som vet om det finns sk körstall? Alltså som ridstall och ridlektioner fast med körning istället. Ex dit folk kan komma och köra...
Svar
9
· Visningar
927
Senast: janta
·
D
Hästmänniskan Om man skall veterinärbesiktiga inför en försäljning/köp kostar det på kliniken här vi bor 1600 kr, men tar jag ut en vet. på gården...
Svar
3
· Visningar
778
Hästmänniskan Nu ska jag ta mig i kragen och renovera det sista på min transport! Lite frågor jag behöver ha hjälp med: 1) Ska byta golvet har jag...
2
Svar
35
· Visningar
3 540
Senast: Ahi
·
Hästmänniskan Nån här som gjort det? Kostnad, företag? Kan man måttbeställa efter eget behov?
Svar
3
· Visningar
1 030
Senast: Cado
·
K
Hästmänniskan Kan man hyra nån sorts borr för att få upp en hage nu,innan kälen försvunnit ur backen?!!Vart kan man hyra en sådan isåfall och vad...
Svar
10
· Visningar
1 568
Senast: Cado
·
E
Hästmänniskan Har en Kylinge kärra som måste fixas lite bl.a. påskjutsbroms och hjullager. Vet någon vart man vänder sig för att hitta billiga bra...
Svar
4
· Visningar
3 371
F
Hästmänniskan och några tips på hur man "bygger" en hage? Ska till hösten flytta upp till åre med två hästar och hyra ett stall som ligger precis vid...
Svar
13
· Visningar
1 366
Hästmänniskan Nu har min man och jag lyckats hitta en hästgård som vi båda tycker om! Problemet är att det är sluten budgivning och vi har inte den...
Svar
17
· Visningar
3 034
Senast: Immer
·
Hästmänniskan Vet att man itne får sätta upp såna på eget bevåg och hur som helst, men hur är det med vägskyltar som varnar för något som inte finns...
Svar
16
· Visningar
2 208
Hästmänniskan Jag funderar på att köpa 1 ha mark av min granne. Har förvisso inte frågat dem än, men skulle vilja ta reda på vad marknadspriset för 1...
Svar
2
· Visningar
852
Senast: IvoryTower
·
S
Hästmänniskan Hej, Jag ska börja praktisera till hösten för att komma in på Hippologen till våren. Någon här som gjort det och överlevt ekonomiskt...
Svar
16
· Visningar
1 706
Senast: sthlm23
·
F
Hästmänniskan Är det någon som har byggt en ridbana med Paddex (hyttsten från Merox (SSAB)) eller har ridit på en sådan bana? Skulle vilja veta lite...
Svar
5
· Visningar
1 238
Senast: föl2005
·
X
Hästmänniskan Jag och min pojkvän bor fortfarande hemma hos våra föräldrar. Jag går fortfarande på gymnasiet, men han jobbar. Men nu så har min...
Svar
8
· Visningar
5 784
Senast: TomasN
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Kattbilder #9
  • Bukekullar 23/24

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp