Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag har min gödselhög brevid en bäck och jag har inte nån gödselplatta. Finns de några regler om avstånd eller liknande man måste ha...
Svar
3
· Visningar
986
Senast: caradan
·
C
Hästmänniskan Bör man skriva kontrakt med sin medryttare och i sådant fall vad bör stå i det?
Svar
1
· Visningar
684
Senast: Pepson2
·
S
Hästmänniskan Ja, klockan är allt för mycket för att jag ska oroa min lilla skalle, och inne på äu finns två trådar om helgens bedrifter och om VARFÖR...
Svar
1
· Visningar
816
Senast: __Stilett__
·
S
Hästmänniskan Är det någon som går på komvux med häst inriktning? Vart i så fall? (Letar skola)
Svar
6
· Visningar
1 636
Senast: pm
·
J
Hästmänniskan Kollade in mitt elskåp i stallet och blev lite fundersam om det var ok kopplat. Har en jordelsbrytare på jag tror det var 25A. Till den...
Svar
4
· Visningar
1 068
Senast: Bubben
·
Hästmänniskan Jag har haft pållen sen 98 och fortfarande inte gjort ägarbyte :crazy: Ska skaffa hästpass men uppf. skriver aldrig på papperna :mad...
Svar
9
· Visningar
933
Senast: Francess
·
C
Hästmänniskan Nu har jag länge och väl funderat på att utbilda mig till hästmassör. Har hittat en som är på distans. Finns det någon som har gått...
Svar
9
· Visningar
1 055
Senast: cocette
·
Hästmänniskan Hur gör man med betalning ifall man tar en häst på prov i en månad? Betalar jag hela hästen när jag hämtar. Och ifall det av någon...
Svar
6
· Visningar
1 325
Senast: Macken22
·
B
Hästmänniskan Hur snabbt får man köra dem?
Svar
2
· Visningar
1 010
Senast: Welsh
·
J
Hästmänniskan Skall i vår/sommar bygga en vindskydd till pållarna på ca 50-60 kvm. Någon som vet var man får tag på bra ritningar ideér på det...
Svar
4
· Visningar
2 914
Senast: Falk
·
Hästmänniskan Tips på försäljningssidor (nätet) i norge och finland. Någon som vet några bra sidor? (hoppas jag la detta i rätt forum)
Svar
1
· Visningar
4 290
Senast: THELA
·
Hästmänniskan Vet inte vart tråden ska vara men provar här... Jag såg i dag att en av mina "skyddslingar" gått ur träning hos "min" tränare och är nu...
Svar
9
· Visningar
840
Senast: Rikkan
·
I
Hästmänniskan Jag har tankar på att skaffa mig ett foderbord med tak så att mina tre hästar har fri tillgång på hö under dagarna de är ute i hagen...
Svar
0
· Visningar
2 158
Senast: Idka
·
Hästmänniskan Hur mycket tar ni betalt för hästar i lösdrift? och vad ingår det då? vad bör man förvänta sig av hästhållningen, (utöver vad lagen...
Svar
8
· Visningar
1 200
Senast: Pocahontas
·
D
Hästmänniskan hur tar man den? måste man ta den på gymnasiet. Vill nämligen ut och jobba med hästar efter gymnasiet.
Svar
2
· Visningar
752
Senast: myfairlady
·
Hästmänniskan Jag skrev för ett tag sen och frågade om den, men vill gärna veta lite mer. Hur är det att få bostad där, är det bra kommunikationer...
Svar
9
· Visningar
896
Senast: Cheenookie
·
E
Hästmänniskan Jag ska ta mig i kragen och försäkra min häst hade jag tänkt. Jag vill helst ha en bra veterinärvårdsförsäkring som även täcker...
Svar
19
· Visningar
1 435
Senast: emindy
·
S
Hästmänniskan Är det någon som har bra tips på att tjäna pengar till ungdomssektionen? Nu menar jag inte mindre summor man får in under mindre...
2
Svar
20
· Visningar
1 688
S
Hästmänniskan Det känns egentligen jättdumt det här, men jag orkar itne gå o sura längre. Jag bytte stall för ca ett halvår sedan, pga...
Svar
17
· Visningar
1 661
Senast: maja300
·
Hästmänniskan Har skaffat konturdiagram etc till mina två hästar och allt är klart att skicka in. Har dock lite ont om pengar just nu. Finns det ett...
Svar
5
· Visningar
877
Senast: mian1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp